beantwoord

Abonnement wijzigen / wanneer lagere kosten?

  • 1 januari 2018
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge
We hebben op 11-12-2017 ons abonnement aangepast, waardoor we 5,- euro goedkoper uit zijn per maand (de bundel bellen EU stop gezet), maar ik zie dat er op 18-12-2017 nog het oude maandbedrag afgeschreven is.
Ik had verwacht dat dit verrekend wordt, of dat we alsnog een bedrag terugkrijgen.

Ik zag niet hoe ik die vraag direct aan Telfort kon stellen, en werd via de website doorverwezen naar het forum, vandaar dat ik het hier neerzet. Met de hoop dat iemand van Telfort kan antwoorden op mijn vraag.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 1 januari 2018, 17:06

Op 11-12 was de factuur al opgemaakt.
Ik zou de volgende factuur even afwachten, daar wordt het teveel betaalde op gecorrigeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +18
Op 11-12 was de factuur al opgemaakt.
Ik zou de volgende factuur even afwachten, daar wordt het teveel betaalde op gecorrigeerd.
Badge
Bedankt. Ik dacht dat het meteen lager zou uitvallen, omdat er een week tussen zat ...

Zal het afwachten.

Reageer