beantwoord

Abonnement opgezegd maar ontvang wel een volledige bundel

• 13 mei 2013
  • 2 reacties
  • 292 keer bekeken

Wij hebben ons abonnement opgezegd per 2 juni 2013. Onze belbundel liep tot 11 mei 2013. Heb nu weer een volledige belbundel ontvangen t/m 10 juni 2013. Wordt dit automatisch gecorrigeerd. Want huidige bundel klopt niet, maar ik wil wel graag weten hoeveel belminuten ik heb tot 2 juni 2013. Om niet onaangenaam verrast te worden met hoge telefoonkosten.
icon

Beste antwoord door Denise 14 mei 2013, 10:03

@dedijk155,

Wat Matthijs1986 aangeeft klopt. Je betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Hierdoor kan het voorkomen dat wij jouw abonnementskosten berekenen terwijl het abonnement al is beëindigd. Meer informatie over de eindfactuur vind je hier.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Wij hebben ons abonnement opgezegd per 2 juni 2013. Onze belbundel liep tot 11 mei 2013. Heb nu weer een volledige belbundel ontvangen t/m 10 juni 2013. Wordt dit automatisch gecorrigeerd. Want huidige bundel klopt niet, maar ik wil wel graag weten hoeveel belminuten ik heb tot 2 juni 2013. Om niet onaangenaam verrast te worden met hoge telefoonkosten.

Je betaalt in eerste instantie een volledige maand, en krijgt automatisch per de volgende rekening een herberekening. Dit is automatisch naar rato, dus conform het aantal dagen.

Deel dus je bundels door 30 dagen en vermeningvuldig dat met het aantal dagen dat je bundels hebt (dus bijv 300 minuten / 30 dagen * 21 dagen =  ong het aantal minuten).
Reputatie 3
Badge +1
@dedijk155,

Wat Matthijs1986 aangeeft klopt. Je betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Hierdoor kan het voorkomen dat wij jouw abonnementskosten berekenen terwijl het abonnement al is beëindigd. Meer informatie over de eindfactuur vind je hier.

Denise

Reageer