Abonnement gestopt, nog geld terug krijgen

• 7 november 2018
  • 18 reacties
  • 500 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Mijn abonnement is gelukkig bij jullie gestopt. Nu vraag ik mij af hoe lang het duurt tot ik de laatste afrekening krijg en hoe ik die kan controleren aagezien ik niet meer kan inloggen. Ik heb nog een deel van de dubbele toestelkosten tegoed en ik wil weten waar ik aan toe ben.

18 reacties

Hallo,

Mijn abonnement is gelukkig bij jullie gestopt. Nu vraag ik mij af hoe lang het duurt tot ik de laatste afrekening krijg en hoe ik die kan controleren aagezien ik niet meer kan inloggen. Ik heb nog een deel van de dubbele toestelkosten tegoed en ik wil weten waar ik aan toe ben.

Hallo @ekwant_1978 ,
Ik ga er even van uit dat je het niet over een mobiel abo hebt, maar over een thuis abo.
Je dient na einde abo de in bruikleen verstrekte spullen, zoals modem, tv-decoder en dergelijke eerst terug te sturen, na ontvangst door Telfort kunnen zij een eindafrekening opmaken die je met de eerstvolgende factuurperiode zult ontvangen.
De eventueel teveel vooruitbetaalde abokosten en de achteraf gemaakte bel- en overige kosten worden dan verrekend.
Reputatie 8
Badge +18
Het gaat over een mobiel abonnement zie ik en dat wordt altijd op de slotfactuur verrekend vul in je forumprofiel het 06 numer en je postcode en huisnummer in dan weet webcare wie je bent
Reputatie 8
Badge +12
Hoi ekwant_1978, ik begrijp dat jouw abonnement gestopt is. Alleen nu wacht je nog op een terugboeking van dubbele kosten. Nu zie ik dat je hier enkele dagen geleden al contact over hebt gehad met een collega. Je bent verwezen naar de afdeling Credit Risk. Zij hebben dit in behandeling. Heb je al contact met een van hen gehad? Zij hebben in april de afkoop in orde gemaakt. Er is toen een deel verrekend, maar je wacht nog op de rest van april tot einde contract toch? Als dat klopt zal ik ook een melding maken bij collega's om dit verder uit te zoeken.
Reputatie 1
Klopt
Reputatie 8
Badge +12
Duidelijk, ik heb dan ook nu de melding uitgezet bij de Back Office om het verder uit te zoeken. Mijn collega zal nog contact met je opnemen over verdere afhandeling. Wil je het laten weten als er contact is geweest?
Reputatie 1
Doe ik
Reputatie 1
Er is nog geen contact met mij opgenomen.
Wel is er nog een bedrag afgeschreven terwijl het abonnement afgelopen is en het toestel 1,5x in totaal betaald. Ik kan de factuur nazien op telfort.nl/facturen maar ja, daar kan ik niet meer inloggen omdat ik mijn abonnement heb opgezegd. Enige controle is dus niet mogelijk. Lekker dan weer....
Reputatie 8
Badge +18
Uiteindelijk kun je er van uit gaan dat je het teveel betaalde met je verrekend gaat worden mits dat zo is natuurlijk en ook raad ik je aan om enig geduld te betrachten totdat je teruggebeld wordt het is hier overtoom niet
Reputatie 1
Ik moet sinds april al geduld hebben.

Jij kan er ook niets aan doen maar frustratie is er volop door de desintresse en niet capabele administratie van Telfort. Ik denk niet, weet het eigenlijk wel zeker, dat ik ooit geld terug ga zien van Telfort...
Reputatie 8
Badge +18
Zoals gezegd heb even geduld en als je daarna niet tevreden bent met de uitkomst hiervan kun je altijd nog aankloppen bij de klachten en geschillencommissie
Reputatie 8
Badge +12
Jammer om te lezen dat je nog niets gehoord hebt. Ik kan zo ook nog niet 1,2,3 achterhalen waarom niet. Excuses hiervoor. Ik ga er nog even weer achteraan. Ik hoop hier een van de komende dagen meer duidelijkheid over te krijgen. Je hoort nog van weer van mij.
Reputatie 1
Precies zoals ik al zei hoe het zou gaan. No offence naar jou hoor maar ik gaf al aan dat ik niet verwacht enig geld terug te zien. Geld innen gaat ze goed af, teruggeven totaal niet. Maar ja, gelukkig had ik mijn verlies al ingecalculeerd. Rechtsbijstand gaat niet aan het werk voor dit soort lage bedragen en dat weet Telfort ook. Maken ze handig gebruik van
Reputatie 8
Badge +12
Ik begrijp dat je baalt van de gang van zaken. Dit is ook niet zoals je van ons mag verwachten. Ik wil ook graag dat het verder uitgezocht gaat worden. Hier is mijn collega ook mee bezig. Ik heb hem nogmaals een reminder gestuurd om hier verder uit te zoeken en de uitkomst te laten weten. Ik hoop dat je snel een reactie ontvangt. Als ik iets hoor, dan zal ik je dat ook meteen laten weten.
Reputatie 1
Bespaar je de moeite. Het geld zie ik nooit weer. Kom ik vast wel overheen. Vertrouwen in een goede afloop heb ik lang niet meer. Precies zoals ik had voorspeld, er wordt niets, maar dan ook niets gedaan. Geld is binnen...prima, wordt er blij van...
Reputatie 8
Badge +12
Ik laat het er nog niet bij zitten. Ik wil graag duidelijkheid, want als je daar recht op hebt, dan moet je dat ook gewoon krijgen.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb zojuist van mijn collega vernomen dat hij contact met je heeft gezocht. Helaas is dat niet gelukt. Hij heeft je nu een mail gestuurd met een telefoonnummer waar op je hem kan bereiken. Hij zal dan de situatie verder uitleggen.
Reputatie 1
Volgens mij ben ik redelijk duidelijk geweest dat ik geen enkel contact met jullie meer wil. Zelfs hier zijn jullie hardleers in
Reputatie 8
Badge +12
Dan laten we het hierbij. Mocht je je toch nog bedenken, dan horen wij dat graag.

Reageer