abo kosten 2,50euro hoger?

• 13 december 2012
  • 6 reacties
  • 1857 keer bekeken

Hallo,
Toen ik vanmorgen keek op de app van mijn telfort zag ik dat ik zonder extra verbruikers kosten of andere veranderingen heb toegepast bij telfort dat er ruim 2,50 euro duurder zit. Hoe is dat mogelijk? Zoals ik zei heb ik niks veranderd of wat dan ook. Zou u van tefort mij kunnen vertellen wat hier de reden van is?
Bvd

6 reacties

Niemand van telfort die mij kan helpen????
Reputatie 8
Badge +17
@Myself in weekend is er niemand van Telfort aanwezig op dit forum
Badge +2
Klopt, dit staat ook bij alle Telfort moderators in de tekst te lezen. Dit forum is ter ondersteuning van de klantenservice, de klantenservice is in het weekend wel geopend. De beste manier om te achterhalen wat er speelt is achteraf je rekening bekijken. Houd in ieder geval in de gaten wanneer je abonnement afloopt, want soms kan na het contract je abonnement in prijs omhoog gaan als je zelf geen actie onderneemt.

Stel je abo loopt af per 01-01-2013, je hebt al verlengd, maar je factuurdatum is altijd de 15e, dan blijft dit de 15e en betaal je dus in eerste instantie vooruit op basis van je oude abonnement (waarbij het gedeelte na de 1e dan 'zonder korting' zou zijn; op de rekening daarop krijg je daar dan weer herberekening over.

Helpt dit?
Een stappen'plan' zou inderdaad handiger zijn. Zwart op wit, bij aangaan abo.

Dus dat er wat data staan waarop de voor jouw gebruikte aanbieding in prijs veranderen.
En dan tevens een speciale respons code, zodat fouten doorgegeven kunnen worden, zoals ik nu heb. Ik heb namelijk nog niks, maar mijn abonnement is al de 7e ingegaan terwijl bij aangaan op de website alleen de 12e mogelijk was...
Ik heb al kosten moeten maken wegens activeren dat niet lukt, en of de periode (ook ivm kosten bijhouden in telefoon invoeren en afreken data....) verscoven kan worden naar de ... e deze maand als het wel werkt... Eigenlijk is he tcontract namelijk nu al ongeldig. Want fout, niet passend bij de genomen stappen en er voor genoemde/ingevulde/aangevinkte data.
Reputatie 3
Badge +1
@myself,

Wat vervelend dat je de extra kosten niet kunt plaatsen. Matthijs1986 geeft aan wat de reden kan zijn als je bijvoorbeeld net hebt verlengd. Is dit niet het geval dan kan het allerlei oorzaken hebben. Dit kun je inzien via Mijn Telfort (details Belstatus). Het kan goed zijn dat deze via app niet wordt goed wordt weergegeven. Sowieso zie je op jouw factuur waar de extra kosten vandaan komen.

@all4all,

Bedankt voor je feedback.
Spijtig om te lezen dat bepaalde stappen niet duidelijk waren waardoor je extra kosten hebt gemaakt.
Zojuist heb ik jouw naw-gegevens ontvangen. Ik help je graag verder en kijk na wat ik hierin voor jou kan betekenen.

Denise
" Spijtig om te lezen dat bepaalde stappen niet duidelijk waren "

Nu klinkt het net of het je spijt dat ik het niet zou snappen! :-)

De stappen, te nemen als klant, waren duidelijk. Ook de datum op de website ivm nummerbehoud en ingaan abonnement, de 17e, dec. heden, 2012
Ook duidelijk is dat een papier van telfort foutief daarop als ingangs datum de 7e jl. heeft staan.

Practisch:  kan ik al iets doen, (telefoon aan/uit, sim er uit en er in bijv.?) of is er aan de telfort kant nog niets veranderd?

Reageer