beantwoord

Abbonement opgezegd maar toch blijven ze afschrijven!

• 30 november 2018
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik heb 29-10 mijn abbonement opgezegd en nu blijven ze geld afschrijven eerst 2x Telfort veilig en nog nooit toestemming voor gegeven..Dit is na 2x bellen terug gestort....nu weer 33.49 en dit is meer als de daadwerkelijke abbonement kosten ook!!

Heb al 5x gebeld constant van kastje na de muur gestuurd En doorverbonden ....En als het 21.00 uur is word en zogenaamd doorverbonden en de hoorn er opgegooid!!!.Dit verdiend geen schoonheidsprijs en ben van plan alles op te zeggen bij Telfort!!!!
Echt klaar mee........jammer al jaren trouwe klant...Maar ja
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 december 2018, 14:40

Hoi Dhr henricus, welkom op het Forum. Je geeft aan opgezegd te hebben. 😞 Alleen nu is er nog weer een factuur afgeschreven helaas. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met mijn collega. De factuur is er nog tussendoor geslipt. Er komt nog een Slotnota waar dit bedrag in verrekend wordt. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

3 reacties

Was je abonnement al afgelopen of heb je opgezegd in je verlengperiode?
Hier kan soms 4 maanden tussen zitten.
Dan bestaat de kans dat je abonnement nog doorloopt tot aan de daadwerkelijke eind datum.

Is dit niet het geval en heb je opgezegd na je eindperiode, hoort dit gecorrigeerd te worden.
Reputatie 3
Staat er niks bij de afboeking ter info?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Dhr henricus, welkom op het Forum. Je geeft aan opgezegd te hebben. 😞 Alleen nu is er nog weer een factuur afgeschreven helaas. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met mijn collega. De factuur is er nog tussendoor geslipt. Er komt nog een Slotnota waar dit bedrag in verrekend wordt. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer