beantwoord

Aanvragen betalingsregeling

  • 12 november 2019
  • 29 reacties
  • 748 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Zou ik een betalingsregeling kunnen treffen voor mijn laatste 2 facturen?

Op dit moment lukt het niet om het in 1 keer te betalen.

 

Mijn excuses voor het ongemak.

 

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2019, 12:18

Ik heb het uitstel bij deze voor je aangevraagd @martijn simonse. Als je ervoor zorgt dat het bedrag voor 12 december overgemaakt is en alle tussentijdse facturen op tijd worden betaald komt het helemaal goed :slight_smile:

Bekijk reactie

29 reacties

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

Ja gelukkig wel, kon het toch redden met betalen, nogmaals mijn excuses dat het evenzo gelopen is😅. Ik wens u fijne feestdagen toegewenst en een goed uiteinde toe.😀

 

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Hallo@martijn simonse 

Misschien kan je je klantnummer weghalen i.v.m. privacy?
Dit is een openbaar Forum en iedereen kan dit lezen.
Je kunt dit doen door op de 3 puntjes te staan en naar bewerk gaan en het zo verwijderen.
Je kunt je klantnummer wel invullen bij extra informatie in je profiel.
Dit is alleen zichtbaar voor moderators.

Hier worden topics behandeld naar binnenkomst, het oudste eerst.
Het kan misschien wel even duren voordat een moderator reageert.

Maar hier wat informatie: Openstaande factuur betalen

Klik hier dan op Ik heb Telfort Thuis (Internet, TV en Bellen, ook glasvezel)

 

Dan krijg je dit antwoord: 

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

Maak een betaalafspraak

 

Voor mobiel dit:

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Reputatie 1

Hallo Jasper,

Wilt u een uitstel van betaling aanvragen?

 

Graag hoor ik van u.

 

Met vriendelijke groet,

MHA Simonse

Reputatie 8
Badge +11

Je draait de zaken om. Je had al betaald moeten hebben. Dat Telfort zo coulant is je uitstel te geven is geen verplichting voor de leverancier.

Betalen wanneer het je uitkomt hoort niet bij het aangaan van een contract. Je baas betaalt ook niet pas als het hem uitkomt.

Reputatie 8
Badge +11

Als ik een uitzondering zou kunnen maken zou ik dat doen @martijn simonse, maar zoals ik in mijn vorige bericht zei is een gemaakte afspraak niet meer aan te passen. De 12e is de datum die we daarvoor overeen kwamen, die kan niet veranderd worden. 

Reputatie 8
Badge +11

Geen probleem @martijn simonse, zoiets kan altijd een keer gebeuren. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen :slight_smile:
Ik wens jou ook fijne feestdagen en een goed uiteinde, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb begrip voor jouw situatie @martijn simonse, ik weet dat het vervelend is om een factuur niet op tijd te kunnen betalen. Daarmee veranderen de mogelijkheden die er zijn alleen niet. We kunnen eenmalig uitstel aanvragen voor een bedrag en dat hebben we gedaan. Ik mijn eerste reactie van 3 weken geleden noemde ik de 12e al als uiterst mogelijke datum, in de reactie daarna zei je dat ik dat voor je in orde kon maken dus dat heb ik gedaan. 
In latere berichten heb je gevraagd of het gespreid kon worden of verder uitgesteld, en dat is niet mogelijk. Dat heb ik je ook een aantal keer uitgelegd, zodra een uitstel van betaling is aangevraagd kan die niet worden gewijzigd. De 12e was vanaf het begin de uiterst mogelijke datum, en dat is het nog steeds. Daar kunnen we niets anders van maken.

Reputatie 1

Is aangepast, heb klantnummer weggehaald

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martijn simonse, welkom bij ons op het forum. In de eerste plaats sluit ik me helemaal aan bij de Senna Sempre in je profielfoto :ok_hand:

Met het klantnummer in je profiel heb ik meteen voor je gekeken, ik zie inderdaad 2 openstaande facturen. Ik kan een uitstel van betaling aanvragen voor beide facturen, dat wordt het bedrag uiterlijk op een bepaalde datum verwacht. Daarbij is het van belang dat alle nieuwe facturen die gedurende die regeling uitkomen binnen de reguliere betaaltermijn worden voldaan, anders vervalt de regeling namelijk automatisch.

Als ik het goed zie heb je nog geen contact gehad met het nummer wat mandy al noemde en via de site lijkt er ook nog geen regeling getroffen te zijn. De uiterste datum die ik voor beide facturen kan kiezen is 12 december. Als je wilt kan ik het uitstel van betaling voor je aanvragen, dat hoor ik dan graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Nee, de 12e was de datum de uiterste datum tot waar het uitgesteld kon worden en dat hebben we gedaan. Bij een latere betaling is de kans aanwezig dat het geblokkeerd wordt. Ik hoop dat het lukt om eerder te betalen dan de 20e, voor de zekerheid.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb het uitstel bij deze voor je aangevraagd @martijn simonse. Als je ervoor zorgt dat het bedrag voor 12 december overgemaakt is en alle tussentijdse facturen op tijd worden betaald komt het helemaal goed :slight_smile:

Reputatie 1

Het is toch niet zo moeilijk om een nieuwe regeling aan te vragen? Waarom zo moeilijk doen!! Ben hier niet zo blij mee!!

Hebt u even geen begrip voor de situatie?  Ik ben ben maar een wsw 'er hoor!

Heb ik dan gewoon internet?

 

 

Hallo @martijn simonse , óók WSW'ers dienen aan hun (betaal)verplichtingen te voldoen.

Als er niet op tijd betaald wordt word je van alle diensten van het betreffende abonnement afgesloten totdat het totale openstaande bedrag is voldaan.

Als je werkelijk afgesloten bent/wordt kun je het beste via een IDEAL-betaallink, op te vragen bij Telfort, betalen, dan ben je binnen 24 uur weer aangesloten. Betaal je via een ‘normale’ overschrijving dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Zie ook onderstaande link:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

 

Reputatie 1

Hallo, 

 

Zou ik ipv uitstel van betaling ook een regeling kunnen treffen over 3 of 4 termijnen?

 

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Reputatie 1

Hallo @Jasper - Telfort 

 

Ik heb gisteravond het bedrag van de betaalafspraak betaald, maar kreeg vanmorgen een herinnering mail. Hoelang duurt het voordat het verwerkt wordt?

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

 

Hallo @martijn simonse , dat hangt af van de manier waarop je betaald hebt.

Heb je via een ‘normale’ overmaking betaald dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat de betaling verwerkt is.

Heb je via een ontvangen Ideal-link betaald, dan is die betaling binnen 24 uur verwerkt.

 

Reputatie 1

Ik heb dit via mijn Telfort gedaan, maar kreeg wel bevestiging dat ik betaald had per mail. 

Reputatie 1

Volgens mij luisteren jullie niet! Het komt mij nu even slecht uit om het volledige bedrag in één keer te betalen!

Jullie kunnen toch gewoon een nieuwe regeling aan vragen? Jullie hadden mij moeten vragen wanneer mij het beste uitkomt om het bedrag over te maken!

Jullie kijken alleen maar wat het systeem bij jullie zegt en niet wat de klant vraagt.

 

 

 

Ik heb dit via mijn Telfort gedaan, maar kreeg wel bevestiging dat ik betaald had per mail. 


Hallo @martijn simonse , nou, mooi opgelost toch?

Die e-mail uitprinten en goed bewaren.

 

Reputatie 8
Badge +18

@martijn simonse lees de reacties van @Jasper - Telfort eens goed door en dan met name goed, het blijkt dus niet mogelijk om uitstel te krijgen en daar moet je echt mee dealen en voor alle duidelijkheid ik ben niet van Telfort maar gewoon een klant die op het forum graag andere klanten helpt 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martijn simonse, een al gepland uitstel van betaling kan helaas niet meer veranderd worden. De datum zelf niet en ook niet of het in een keer of in termijnen wordt betaald. De 12e van december blijft daardoor hiervoor staan.

Reputatie 1

En jullie hadden mij eest moeten vragen wanneer het mij beste uitkomt om het bedrag over te maken!

Jullie horen hier nog meer van! Ga een klacht indienen!

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik wil u bij deze vragen of ik het rond de 20ste kan betalen, eerder gaat me helaas niet lukken.  Ik hoop dat u een uitzondering wilt maken, rond de 20ste komt mij namelijk beter uit omdat mijn salaris binnenkomt.

 

Met vriendelijke groet,

MHA Simonse

 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Jasper - Telfort 

 

Ik heb gisteravond het bedrag van de betaalafspraak betaald, maar kreeg vanmorgen een herinnering mail. Hoelang duurt het voordat het verwerkt wordt?

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Hoi @martijn simonse, het is toch gelukt begrijp ik, dat is fijn. Ik ben het meteen voor je gaan nakijken en ik zie iDEAL betaling in het systeem staan, deze is vanmorgen verwerkt. Dat betekent dat alle openstaande facturen daarmee voldaan zijn :slight_smile:

Reputatie 1

Ja gelukkig wel, nogmaals mijn excuses dat het even zo gelopen is.

 

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Reageer