beantwoord

Aanvragen betalingsregeling

• 12 november 2019
  • 29 reacties
  • 775 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Zou ik een betalingsregeling kunnen treffen voor mijn laatste 2 facturen?

Op dit moment lukt het niet om het in 1 keer te betalen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2019, 12:18

Ik heb het uitstel bij deze voor je aangevraagd @martijn simonse. Als je ervoor zorgt dat het bedrag voor 12 december overgemaakt is en alle tussentijdse facturen op tijd worden betaald komt het helemaal goed :slight_smile:

Bekijk reactie

29 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Jasper - Telfort 

Ik heb gisteravond het bedrag van de betaalafspraak betaald, maar kreeg vanmorgen een herinnering mail. Hoelang duurt het voordat het verwerkt wordt?

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Hoi @martijn simonse, het is toch gelukt begrijp ik, dat is fijn. Ik ben het meteen voor je gaan nakijken en ik zie iDEAL betaling in het systeem staan, deze is vanmorgen verwerkt. Dat betekent dat alle openstaande facturen daarmee voldaan zijn :slight_smile:

Reputatie 1

Ja gelukkig wel, nogmaals mijn excuses dat het even zo gelopen is.

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

Ja gelukkig wel, kon het toch redden met betalen, nogmaals mijn excuses dat het evenzo gelopen is😅. Ik wens u fijne feestdagen toegewenst en een goed uiteinde toe.😀

Met vriendelijke groet

MHA Simonse

Reputatie 8
Badge +11

Geen probleem @martijn simonse, zoiets kan altijd een keer gebeuren. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen :slight_smile:
Ik wens jou ook fijne feestdagen en een goed uiteinde, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer