beantwoord

Aanvragen betalingsregeling

  • 12 november 2019
  • 29 reacties
  • 773 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Je draait de zaken om. Je had al betaald moeten hebben. Dat Telfort zo coulant is je uitstel te geven is geen verplichting voor de leverancier.

Betalen wanneer het je uitkomt hoort niet bij het aangaan van een contract. Je baas betaalt ook niet pas als het hem uitkomt.


Hoe simpel kan het zijn.:relaxed:

Reputatie 1

Dat gaat echt niet lukken, waarom doen jullie zo moeilijk? Ik vraag het niet zomaar, gaat nu echt niet.

 

Wat als ik pas rond de 20ste betaal?

Reputatie 8
Badge +11

Ik begrijp dat je het niet zomaar vraagt, maar het wijzigen is zoals ik noemde niet mogelijk. De 12e was de uiterste mogelijkheid al die we konden kiezen, een latere datum kon niet.

Omdat het systeem rekening houdt met de 12e kan het zijn dat zijn dat het abonnement wordt geblokkeerd, als het bedrag dan nog niet binnen is. Ik hoopte dat we dat met het uitstel konden voorkomen, daarom gaf ik eerder ook aan dat de tussentijdse factuur binnen de reguliere termijn moet worden voldaan. Als je alle openstaande facturen rond de 20e betaalt zal een eventuele blokkade op dat moment weer opgeheven worden. Voor de snelste verwerking kan je dat het beste doen via de optie in de Mijn Telfort, als je het handmatig overmaakt kan de verwerking tot 5 werkdagen duren.

Reputatie 1

Oké, maar ik heb de tussentijdse factuur(Vorige) gewoon voldaan, dus kan dan gewoon rond de 20ste betaald worden?

Reageer