beantwoord

Aanvragen betalingsregeling

  • 12 november 2019
  • 29 reacties
  • 775 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1

Hallo Jasper,

Wilt u een uitstel van betaling aanvragen?

 

Graag hoor ik van u.

 

Met vriendelijke groet,

MHA Simonse

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martijn simonse, welkom bij ons op het forum. In de eerste plaats sluit ik me helemaal aan bij de Senna Sempre in je profielfoto :ok_hand:

Met het klantnummer in je profiel heb ik meteen voor je gekeken, ik zie inderdaad 2 openstaande facturen. Ik kan een uitstel van betaling aanvragen voor beide facturen, dat wordt het bedrag uiterlijk op een bepaalde datum verwacht. Daarbij is het van belang dat alle nieuwe facturen die gedurende die regeling uitkomen binnen de reguliere betaaltermijn worden voldaan, anders vervalt de regeling namelijk automatisch.

Als ik het goed zie heb je nog geen contact gehad met het nummer wat mandy al noemde en via de site lijkt er ook nog geen regeling getroffen te zijn. De uiterste datum die ik voor beide facturen kan kiezen is 12 december. Als je wilt kan ik het uitstel van betaling voor je aanvragen, dat hoor ik dan graag van je.

Reputatie 1

Is aangepast, heb klantnummer weggehaald

Hallo@martijn simonse 

Misschien kan je je klantnummer weghalen i.v.m. privacy?
Dit is een openbaar Forum en iedereen kan dit lezen.
Je kunt dit doen door op de 3 puntjes te staan en naar bewerk gaan en het zo verwijderen.
Je kunt je klantnummer wel invullen bij extra informatie in je profiel.
Dit is alleen zichtbaar voor moderators.

Hier worden topics behandeld naar binnenkomst, het oudste eerst.
Het kan misschien wel even duren voordat een moderator reageert.

Maar hier wat informatie: Openstaande factuur betalen

Klik hier dan op Ik heb Telfort Thuis (Internet, TV en Bellen, ook glasvezel)

 

Dan krijg je dit antwoord: 

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

Maak een betaalafspraak

 

Voor mobiel dit:

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Reageer