beantwoord

Aansluitkosten terwijl ik al aangesloten ben

• 26 mei 2020
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

ik zie dat ik opnieuw aansluitkosten moet betalen terwijl ik al jaren klant ben kunt U mij hierover uitleg geven??

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 juni 2020, 08:45

Welkom bij ons op het forum @belhaj. Op de factuur zijn geen aansluitkosten in rekening gebracht, maar afsluitkosten. Die zijn in rekening gebracht omdat een vorige factuur dusdanig lang heeft opengestaan dat jouw verbinding ook was afgesloten. Om de verbinding weer actief te maken wordt dan 25 euro gerekend.

Als er een openstaande factuur is krijg je meerdere herinneringen, na een aantal krijg je een meldingspagina waarmee je kunt betalen. Die heb je op 24 april gekregen. Daarna was het openstaande bedrag nog niet voldaan, waardoor er op 29 april een tweede meldingspagina kwam (waarop de 25 euro al werd benoemd) en op 7 mei de afsluiting van de verbinding. Toen is het openstaande bedrag voldaan en is de verbinding weer actief gemaakt.

De afsluitkosten zijn in dit geval dus terecht in rekening gebracht, daar kunnen we niets aan veranderen.

Bekijk reactie

4 reacties

zonder mijn toestemming wordt ik verrast met het opnieuw betalen van aansluitkosten terwijl ik alleen gebruik maak van internet GEEN TV GEEN MOBIEL

Gaarne hierop antwoordt te geven.

Hallo @belhaj , heb je pas iets aan je thuispakket gewijzigd/aangepast?

Hoe staan de aansluitkosten precies beschreven op de factuur en hoe hoog zijn deze?

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ben je wellicht zelf overgestapt van Telfort thuis naar KPN thuis in dat geval worden aansluitkosten in rekening gebracht

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @belhaj. Op de factuur zijn geen aansluitkosten in rekening gebracht, maar afsluitkosten. Die zijn in rekening gebracht omdat een vorige factuur dusdanig lang heeft opengestaan dat jouw verbinding ook was afgesloten. Om de verbinding weer actief te maken wordt dan 25 euro gerekend.

Als er een openstaande factuur is krijg je meerdere herinneringen, na een aantal krijg je een meldingspagina waarmee je kunt betalen. Die heb je op 24 april gekregen. Daarna was het openstaande bedrag nog niet voldaan, waardoor er op 29 april een tweede meldingspagina kwam (waarop de 25 euro al werd benoemd) en op 7 mei de afsluiting van de verbinding. Toen is het openstaande bedrag voldaan en is de verbinding weer actief gemaakt.

De afsluitkosten zijn in dit geval dus terecht in rekening gebracht, daar kunnen we niets aan veranderen.

Reageer