beantwoord

Aansluitkosten niet terug ontvangen bij combivoordeel


Reputatie 1
Goedemiddag,
Ik heb in december vorig jaar voor mijzelf en mijn vrouw beide een mobiel abonnement afgesloten, tegelijk met een alles in 1 abonnement thuis. Telefonisch is mij toen beloofd dat de aansluitkosten verrekend zouden worden in de 2e factuur. Dat is tot op heden nog niet gebeurd, kan iemand mij vertellen of dit nog verrekend gaat worden, of dat het wellicht mis is gegaan?

Bij voorbaat dank!
M.vr.gr.
Frank Ankersmid
icon

Beste antwoord door Stephen 13 maart 2018, 17:41

Hallo Frank, de verrekening had automatisch moeten plaatsvinden maar dit is dus niet gebeurd. Excuses hiervoor.
Zojuist heb ik handmatig de vergoeding voor jou en je vrouw aangemaakt. Deze wordt met jullie volgende factuur verrekend.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frank, de verrekening had automatisch moeten plaatsvinden maar dit is dus niet gebeurd. Excuses hiervoor.
Zojuist heb ik handmatig de vergoeding voor jou en je vrouw aangemaakt. Deze wordt met jullie volgende factuur verrekend.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Hoi Stephen, super! Bedankt voor de snelle service!
Frank

Reageer