beantwoord

Aansluitkosten gefactureerd

• 5 maart 2019
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1
Beste klantenservice,

Omdat we al Telfort thuis hebben, zou ik geen aansluitkosten hoeven te betalen voor mijn sim-only abonnement. Op eerste factuur is echter wel 20 euro aansluitkosten gefactureerd. Volgens de helpdesk zou dit op de tweede factuur worden gecorrigeerd. Echter tot mijn verbazing is dat niet gebeurd. Willen jullie mij de 20 euro alsnog terugbetalen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 maart 2019, 10:18

Hallo @Nicolientje, welkom op het Telfort forum! Als je al een vaste aansluiting van ons hebt zou je inderdaad geen aansluitkosten voor je mobiele abonnement moeten betalen. Ik zie ook dat deze wel in rekening gebracht zijn. Ik heb deze nu meteen voor je vergoed, waardoor ze op de volgende factuur in mindering gebracht zullen worden.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Hoi Nicolientje,

Ik denk dat de klantenservice je hier wel me kan helpen.
Zet alvast je postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel als de klantenservice aan je bericht toe is kunnen ze je direct helpen.

Su6
Reputatie 1
Bedankt voor je bericht.
Ik heb al in mijn profiel staan: telefoonnummer, postcode en huisnummer. Ik neem aan dat dat voldoende is voor de klantenservice?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nicolientje, welkom op het Telfort forum! Als je al een vaste aansluiting van ons hebt zou je inderdaad geen aansluitkosten voor je mobiele abonnement moeten betalen. Ik zie ook dat deze wel in rekening gebracht zijn. Ik heb deze nu meteen voor je vergoed, waardoor ze op de volgende factuur in mindering gebracht zullen worden.
Reputatie 1
Fijn dat het nu wel geregeld kan worden!
Jammer dat er 2 maanden en meerdere telefoontjes/een bericht op het forum voor nodig zijn. Ik ben benieuwd naar de nieuwe factuur.

Laat ik optimistisch en positief mijn bericht eindigen. Dankjewel voor de snelle reactie en ik ga er van uit dat het nu wel goed komt.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, het bedrag staat al klaar voor de volgende factuur. Je zult het daar dan zien staan, ik ga er ook van uit dat het daarmee goedkomt. Mocht ik daarin toch nog iets voor je betekenen, of als je andere vragen voor me hebt, weet je me te vinden.
Reputatie 1
Zojuist nieuwe factuur ontvangen. Ik krijg centjes terug. 🙂

Reageer