beantwoord

aansluiting buiten gebruik gesteld

• 9 april 2018
  • 2 reacties
  • 230 keer bekeken

Beste telfort,

Tot mijn grote verbazing krijg ik net te horen dat mijn aansluiting is gedeactiveerd! door administratieve redenen. Echter zijn alle facturen betaald dus snap niet dat dit gebeurd.

Ik heb laatst idd een brief gekregen dat het betaald moest worden maar omdat ik al betaald had stond onder aan de brief '' als u al betaald heb kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen'' dat heb ik dus gedaan want alles is betaald!

OOk kan ik niet meer op mijn telfort inloggen.

Graag zo spoedig mogelijk bericht en duidelijkheid want dit is al de zoveelste keer dat er bij jullie door administratieve redenen wat fout gaat!

Met vriendelijke Groet,

Mevr. M Gerrits van Ginkel
icon

Beste antwoord door Wieger DB 10 april 2018, 14:41

Hoi Marissa, welkom terug. Als ik ga kijken, dan zie ik inderdaad dat een betaling niet verwerkt is. Jij geeft aan dat je dit bedrag wel hebt overgemaakt. Wanneer heb je dit gedaan? Als je de betaling langer dan vijf werkdagen terug hebt gedaan, dan wil ik je vragen of je een betaalbewijs aan ons kan overleggen. Dan moeten wij de betaling nazoeken.

Via dit bericht wil ik excuses maken voor het vervelende contact dat je met mijn collega hebt gehad. Het is niet fijn om het niet gehoord te worden in zo'n lastige situatie. 😞
Bekijk reactie

2 reacties

'update'

Net klantenservice aan de telefoon gehad, ik ben er echt verbaasd over hoe jullie klanten te woord staan. Die vrouw wilde me liever kwijt dan een lange klant van jullie helpen en houden. En dan ook nog zonder mij te laten uitpraten de verbinding verbreken.

Sorry maar na lange jaren stap ik toch over, jullie zijn een klant kwijt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marissa, welkom terug. Als ik ga kijken, dan zie ik inderdaad dat een betaling niet verwerkt is. Jij geeft aan dat je dit bedrag wel hebt overgemaakt. Wanneer heb je dit gedaan? Als je de betaling langer dan vijf werkdagen terug hebt gedaan, dan wil ik je vragen of je een betaalbewijs aan ons kan overleggen. Dan moeten wij de betaling nazoeken.

Via dit bericht wil ik excuses maken voor het vervelende contact dat je met mijn collega hebt gehad. Het is niet fijn om het niet gehoord te worden in zo'n lastige situatie. 😞

Reageer