beantwoord

Aanpassing factuur na verlenging

• 3 december 2019
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedemiddag,

Zojuist heb ik bij jullie mijn abonnement verlengd. ik zie dat deze wijziging al netjes doorgevoerd is in Mijn Telfort. Super!

Nu zie ik alleen dat er al een factuur klaar stond van voor dat ik verlengd heb. Deze zal per 9 december afgeschreven gaan worden. Gaat deze factuur nog automatisch aangepast worden naar mijn nieuwe termijnbedrag?

Met vriendelijke groet,

Frank P.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 december 2019, 09:22

Hoi @FrankP, welkom op het forum. Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd :slight_smile:  Wat betreft de factuur slaat Jan de spreekwoordelijke spijker al op de kop. Op de volgende factuur zal je meerdere periode's terug zien. De periode die al in rekening wordt gebracht wordt met terugwerkende kracht aangepast, het oude abonnement wordt daar in mindering gebracht en het nieuwe in rekening. Ook zal de reguliere volgende periode er op genoemd worden, met alleen het nieuwe pakket. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @FrankP , dit wordt met de eerstvolgende factuur weer verrekend.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FrankP, welkom op het forum. Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd :slight_smile:  Wat betreft de factuur slaat Jan de spreekwoordelijke spijker al op de kop. Op de volgende factuur zal je meerdere periode's terug zien. De periode die al in rekening wordt gebracht wordt met terugwerkende kracht aangepast, het oude abonnement wordt daar in mindering gebracht en het nieuwe in rekening. Ook zal de reguliere volgende periode er op genoemd worden, met alleen het nieuwe pakket. 

Reageer