80+ jarige, Telfort laat ze 400 euro onterecht betalen!!!

• 10 maart 2018
  • 13 reacties
  • 238 keer bekeken

12 maanden geleden werden ze zonder reden afgesloten. In november 2017 ging Telfort dubbel factureren. Dit liep op tot +500 euro. Na tientallen mail en telefoon gesprekken belooft Telfort terug te betalen. Er word zelfs een credit factuur gemaakt maar Telfort weigert die te betalen!!!
Ongelofelijk; check forum en zie bijlage voor factuur en Telfort berichten!!

13 reacties

Ik haat het om dit soort dingen op een forum te plaatsen. Maar ik zie geen andere optie als iemand tips heeft om dit op een andere manier op te lossen hoor ik dit graag!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hoogstrate, wat vervelend om deze situatie te moeten vernemen. Kun je het klantnummer waarom het gaat kenbaar aan mij maken? Ik ga daarna dan voor jou op zoek naar een oplossing. Bij voorbaat dank!
Hallo @Stephen - Telfort

Waarschijnlijk hoort dit bij dit topic.

https://forum.telfort.nl/factuur-337/ongewenste-opzegging-telfort-factureert-onrechtmatig-73117/index1.html#post609407

Misschien wordt het dan duidelijker?
Reputatie 8
Badge +16
Dat klopt Mandy. Ik heb alleen het klantnummer nodig zodat ik dit verder kan uitzoeken.
Hallo Stephen,
Mandy is correct, en ook bij het topic; Ongewenste opzegging! (ook door jou behandeld)
Raar toch dat je mij om een klant nr. vraagt, dat begrijp ik niet, naast al de berichten die over en weer gestuurd zijn heb je ook nog een factuur nr. en dan vraag je om een klant nr!!!
Het klant nr. is 1001xxxx
In het vorige topic heb ik niet Stephens naam zien staan....
Het blijkt dat een financieel manager, ondanks overduidelijk overzicht van de facturen niet bereid is akkoord te gaan met de eerder opgemaakte credit factuur. En blijkbaar ook niet bereid is dit uit te zoeken of op te lossen. Dit duurt inmiddels al meer dan 3 maanden!! Mijn ouders 80+ hebben altijd op tijd betaald, nooit zijn ze in gebreken gebleven.
Het onterecht afsluiten blijkt vaker te gebeuren, is dat met nep facturen ook zo? Is dit hoe Telfort oudere mensen geld afhandig maakt?
Misschien even afwachten of @Stephen - Telfort of @Wieger - Telfort
nog reageren?
Hallo Mandy,
Bedankt voor je reactie. Wieger heeft gereageerd, en zover ik kan zien doet hij er al maanden zijn best voor (bedankt Wieger) alleen ergens anders in de organisatie laten ze het afweten.

Als men 3 maanden Telfort niet betaald word je afgesloten, als Telfort een veelvoud van zo'n bedrag onterecht afboekt en dan na 3 maanden tobben nog niet bereid is om dat terug te betalen dan klinkt "even afwachten" niet fijn!

Mijn punt is; ik geloof niet dat Telfort dit zonder sterk aandringen zal terug betalen. Inmiddels heeft het mij aan tijd al meer gekost als de 400euro, als ik dit van te voren had geweten dan had Telfort het "gestolen" bedrag mogen houden. 😞
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hoogstrate, jouw case is nog steeds in behandeling. Voor vragen of opmerkingen kun je een privébericht sturen naar mijn collega Wieger.
Wat ik bedoelde met even wachten, is wat betreft het tijdsstip.
Uiteraard zijn 3 maanden heel erg lang.
Ik zie wel dat Wieger en Stephen gereageerd hebben ondertussen.
En natuurlijk hoop ik dat het tot een goed einde komt.
Opgelost, binnen een dag kan het dus opgelost worden. Blijkt dat de credit factuur wel betaald was maar naar een ander rekeningnummer, niet van mijn ouders en ook niet naar het nummer op de credit factuur. "Gewoon" gigantische mis communicatie. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost.
Vreemd, een ander rekeningnummer.....
Ik hoop zeer zeker dat het hierbij opgelost is!

Reageer