beantwoord

31.88 teveel betaald

• 24 juni 2013
  • 3 reacties
  • 2034 keer bekeken

Badge
Na een half jaar geleden veel gezeik gehad te hebben met jullie, en geen reactie op mijn laatste post te hebben gehad, heb ik alles nogmaals nagerekend.
Ik krijg nog 31,88 van jullie die jullie teveel hebben afgeschreven het zit hem met name in 2 maal 10 euro die jullie hebben belooft terug te betalen aan hoge kosten om jullie klantenservice te bellen deze zijn nooit gecrediteerd. Ik vraag jullie dit alsnog te doen.
icon

Beste antwoord door Denise 25 juni 2013, 12:04

@Angeliquejuh,

Ik ga voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Angeliquejuh,

Ik ga voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Badge
Ik heb mijn 06 gegeven wel reactie gekregen over inflatie correctie maar niet pver die 31.88
Reputatie 3
Badge +1
@Angeliquejuh,

Kun je via een privébericht aangeven op welke factuur de kosten voor het bellen naar de klantenservice zijn berekend? Na ontvangst zal ik het voor je in orde maken.

Denise

Reageer