beantwoord

2 maanden gratis maar wel een factuur ??

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Hoe kan het zo zijn dat ik na telefonisch contact met telfort, mijn abonnement verleng met de nieuwe actie de eerste 2 maanden gratis.
Vervolgens is de eerste maand geheel gratis, maar nu de 2de maand ( september 2017) wordt er een bedrag a € 27 in mindering gebracht i.p.v. € 42,50.
Bij mij betekend de eerste 2 maanden gratis ook dan 2 maanden een mindering van € 42,50.
icon

Beste antwoord door Stephen 25 september 2017, 19:42

Hallo S.bollemoom, welkom op het forum en bedankt voor de verlenging. Ik kan begrijpen dat het onduidelijk overkomt.
Als je de facturen van augustus en september bij elkaar neemt en de bedragen optelt met een minnetje ervoor die achter 'eerste 2 maanden gratis' staan weergegeven, dan zul je zien dat je op een bedrag uitkomt dat gelijk staat aan twee maanden gratis. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo S.bollemoom, welkom op het forum en bedankt voor de verlenging. Ik kan begrijpen dat het onduidelijk overkomt.
Als je de facturen van augustus en september bij elkaar neemt en de bedragen optelt met een minnetje ervoor die achter 'eerste 2 maanden gratis' staan weergegeven, dan zul je zien dat je op een bedrag uitkomt dat gelijk staat aan twee maanden gratis. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Reageer