beantwoord

2 keer mobiele factuur betaald

• 23 april 2018
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort. Ik heb een foutje gemaakt. Ik heb 2 keer mijn telfort mobiel factuur betaalt ipv van telfort thuis. Zou iemand mij kunnen helpen om dit recht te trekken aangezien ik nog mijn telfort thuis moet betalen?

Gr marielies
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 24 april 2018, 13:58

Hoi Marielies, wanneer je geen verder bedrag open hebt staan voor je mobiele abonnement, dan storten we dat bedrag weer terug naar je. Je thuisfactuur kun je zelf overmaken naar ons. Daar vindt geen verrekening op plaats met het bedrag dat je voor je mobiele abonnement extra hebt overgemaakt, omdat het twee aparte facturatiesystemen zijn. Heb je zo voldoende informatie van me?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marielies, wanneer je geen verder bedrag open hebt staan voor je mobiele abonnement, dan storten we dat bedrag weer terug naar je. Je thuisfactuur kun je zelf overmaken naar ons. Daar vindt geen verrekening op plaats met het bedrag dat je voor je mobiele abonnement extra hebt overgemaakt, omdat het twee aparte facturatiesystemen zijn. Heb je zo voldoende informatie van me?
Reputatie 1

Hoi Cindy hoelang duurt het terug storten? Ik heb namelijk nog niks ontvangen. Het is de 20e beiden overgemaakt naar het zelfde rekeningnummer.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marielies, daar gaan een aantal dagen overheen. Dit heb ik zelf nog niet eerder bij de hand gehad, dus een exact aantal dagen kan ik je niet geven daardoor. Houd het even in de gaten en mocht je eind volgende week nog niks hebben ontvangen, trek dan even aan de bel.
Reputatie 1
Hoi Marielies, daar gaan een aantal dagen overheen. Dit heb ik zelf nog niet eerder bij de hand gehad, dus een exact aantal dagen kan ik je niet geven daardoor. Houd het even in de gaten en mocht je eind volgende week nog niks hebben ontvangen, trek dan even aan de bel.

hoi cindy. Ik heb €1,09 terug gekregen maar Ik heb meer als €40,- te veel overgemaakt... :?

Reageer