2 facturen ontvangen...

• 13 november 2012
  • 3 reacties
  • 2049 keer bekeken

Vanochtend heb ik een tweetal smsjes over facturen ontvangen die rond de 20e worden afgeschreven.
1 daarvan kwam op € 28,12 de ander op € 53,39 (wat sowieso ******** is)

Ik heb onlangs mijn abo verlengd, maar dit is een onaangename verrassing.
Onlangs heb ik al een e-mail naar de klantenservice verstuurd over het feit dat er te hoge extra kosten werden weergegeven in mijn Telfort mobiel, hierop zou ik binnen 10 dagen reactie hebben. Nog altijd niets gezien is toch zeker al 10 werkdagen geleden.

Graag een snelle reactie anders wordt er te veel afgeschreven en voordat je dat geld een keer terug hebt bij een groot bedrijf ben je ook maanden verder...

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@SandroV,

Fijn om te lezen dat het inmiddels wat duidelijker is.
Je ontvangt één factuur, de factuurperiode is namelijk hetzelfde gebleven.
De extra kosten worden op de factuur inderdaad als 'buiten de bundel' weergegeven.

Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Denise
Oké dat maakt al het 1 en ander duidelijk Denise.
Klopt het dan ook dat ik 2 facturen krijg?

Worden de extra kosten in mijn Telfort als kosten buiten de bundel weergegeven?
Reputatie 3
Badge +1
@SandroV,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de factuur. Je geeft aan dat je jouw abonnement onlangs hebt verlengd. Ik wil je erop wijzen dat de eerste factuur na een verlenging er anders uitziet. Via onderstaande link, kun je hier meer informatie over vinden.
https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Eerste-factuur-na-bundelwijziging-of-verlenging

Mocht het hierna nog onduidelijk zijn, dan help ik je graag verder.

Denise

Reageer