1 euro te weinig betaald

• 14 september 2016
  • 17 reacties
  • 732 keer bekeken

Badge
nu probeer ik al vanaf vrijdag telfort uit te legen dat mn factuur niet klopt want hun sturen dat ik 2 mnd niet heb betaald terwijl ik bewijs heb van wel, alleen heb ik €35.50 ipv €36.50 over gemaakt dus €1 te kort,dit heb ik nu 7 keer moeten uitleggen aan de klantenservice en die snappen me nu nog niet, en ze kunnen het bedrag ook nergens vinden ?, ik heb op 1aug en 6 aug en 28 augustus betaald, ja maar het duurd een paar dagen voordat wij t binnen hebben, ja prima maar tis nu 9 september mevrouw dus ? tja mijnheer maar wat is nu precies uw vraag ? whaaaaaa ik wordt gek ervan,maar al met al wordt ik vandaag 14 september afgesloten ondanks storting bewijzen, Telfort bedankt !!!

17 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Maus, welkom op het forum! Ik zie dat je gisteren (donderdag 15 september) contact hebt gehad met de klantenservice. Is alles nu afgehandeld of kan ik nog iets voor jou betekenen? In afwachting van jouw reactie.
Badge
Ja Stephen dat kan je zeker, hallo nou heb ik klantenservice gesproken en daar zeiden ze ja t klopt u staat 37.50€ achter, dus op mn vraag of dat veranderd kan worden op mn account omdat daar€73- staat, zei hij nee want ook al klopt t bedrag niet moet ik het toch betalen, ik heb meerdere maleen verteld dat ik sinds deze maand bij kredietbank zit en hun mijn financiën doen , en dat hun een foutje hebben gemaakt maar tegen einde maand zijn al die foutjes verholpen en betaal ik ook die ENE openstaande factuur, want ik kan niet bij mijn eigen geld meer....dus 1 factuur achterstand betekent dat ik vandaag moet betalen andets morgen afgesloten dat kreeg ik net te zien toen ik mn wifi aan gooide, en 25€ boete en alles moet ik via internet regelen, ook mn werkrooster etc etc, ik ben al jaren vaste klant zowel mobiel(prepaid) internet en tv en dan iemand zooo in de problemen brengen om 1 factuur, klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Telfort en ben er helemaal klaar mee ik heb al genoeg aan mn hoofd mvg. Maurice
Badge
Nou heb een vriendin maandag die € 37.50 betaald, en nog steeds staat die factuur open op de site, en is er nog steeds de kans van afsluiting aanwezig, goed bezig Telfort maar na net 12 minuten in de wacht hebben gestaan, en toen maar opgehangen, ik besloten heb om op korte termijn alles op te zeggen. Gr Maus
Reputatie 8
Badge +16
Beste Maus, excuses voor de late reactie. Jammer dat je er niet bent uitgekomen met de klantenservice. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en gevraagd aan mijn collega's om contact met jou op te nemen. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op om het een en ander na te lopen en tot een oplossing te komen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik hoop dat je terug komt op je besluit want ik heb er alle vertrouwen in dat we er samen uit zullen komen. 🙂
Badge
Nou heb ik via de link op 19-9 die€ 37.50 betaald maar wat doen jullie die gebruiken ze niet voor de maand augustus waarvoor hij diende nee die is gebruikt voor de nieuwe factuur en dus staat augustus weer open waardoor ik 2maanden nu zou achterstaan en vanmorgen als nog afgesloten, tevens zie ik op mn rekening dat op 23-9 36.50€ betaald is voor de nieuwe factuur maar dat is nog niet verwerkt dus moet ik m nogmaals betalen zeggen jullie nu en 25€ aansluit kosten. Dit is de wereld op zn kop en ben nu helemaal klaar met Telfort en zal dit alles ook door sturen naar Radar en Kassa voor in het Dossier, wat een tuig zijn jullie echt schandalig dit.en net een nieuwe baan en ik wordt door hun gemaild ivm werkrooster en die kan ik nu niet ontvangen goh maak je ook een goede beurt gelijk, bij deze m.schaarman
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Maus, ik betreur deze lastige situatie. Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om nog even af te wachten totdat mijn collega's jou hebben bereikt. Deze zullen gauw nog een belpoging wagen. Excuses voor het ongemak.
Badge
Ongelofelijk dit Stephen heel de dag zie ik bij mijn telfort dat er geen factuur open staat wat ik ze gister ook heb gemeld maar na 19min haar van klantenservice spuugzat was omdat ik volgens haar tog nog moest betalen, en nog niet aangesloten maar net wel gebeld door een bandje ivm snel betalen en weer zo email over betalen, hoevaak moet je betalen bij jullie gelijk voor een jaar ? Gr een vertrekkende ontevreden klant
Reputatie 8
Badge +16
Beste Maus, ik heb wederom gekeken in het systeem en zie geen openstaande facturen. Ook zie ik dat je aansluiting actief is. Kun jij dit bevestigen?
Badge
Beste Maus, ik heb wederom gekeken in het systeem en zie geen openstaande facturen. Ook zie ik dat je aansluiting actief is. Kun jij dit bevestigen?
hoi Stephen nou ik word echt niet goed van jullie daar, nou ga ik weer afgesloten worden omdat ik September ineens toch niet betaald zou hebben, terwijl ik verleden week alles heb betaald en afschriften naar jullie heb gestuurd als bewijs, en Telfort mij in een mail bevestiging heb terug gestuurd dat alles betaald was, en nu een week later heb ik ineens NIET betaald, en nu ben ik echt zwaar naar de klote na deze actie.
en ik dacht dat ik gebeld zou worden verleden week ?
klantvriendelijkheid pfff hou toch op klantkwijt dat is het.
maurice
Reputatie 8
Badge +16
Beste Maurice, mijn collega's hebben geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je mij aangeven op welke dagen en tijdstippen jij beschikbaar bent?
Voor de zekerheid ontvang ik ook graag je telefoonnummer(s) waarop je te bereiken bent in een privébericht. Bij voorbaat dank!
Badge
Ik denk dat hun bellen met een nr 3188 begint en dat staat in mn zwarte lijst, maar zal m daar verwijderen maar wat willen hun mij melden ik heb bewijs opgestuurd dat alles betaald is en door jullie bevestigd duss
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Maus, dat klopt, maar kun je mij ook aangeven wanneer je te bereiken bent? Mijn collega bespreek graag het een en ander met jou telefonisch om deze case goed af te kunnen sluiten.
Badge
Vanaf 19.00uur vandaag tot morgenmiddag 13.00uur
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Ik heb dit doorgegeven.
Badge
Bedankt voor het melden! Ik heb dit doorgegeven.
goede dag, nou blij dat je t heb doorgegeven, alleen jammer dat ik niet gebeld ben.
maar nu kijk ik bij mn facturen en zie ineens dat van de 10 maanden ik er maar 2 heb betaald volgens Telfort.
en nu gaat Telfort mij morgen of woensdag afsluiten toch ?
prima maar dan stuur ik dezelfde dag nog mn modem en tv-box en aanverwanten terug naar het kantoor, maar dan wel via de ramen, want Telfort moet niet denken dat ze mensen zomaar in de zeik kunnen nemen, en een klantenservice op na houden die zich geen klantenservice mag noemen want als er 18 minuten alleen maar gezegt wordt "mijn advies is om nogmaals te betalen in deze" terwijl je bankafschriften heb gestuurd met bewijs van betaling en het enige wat ze uitkramen is dit, nee sorry das echt kansloos.
maus
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Maus, ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Mijn collega's nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op. Ik heb er alle vertrouwen in dat we er samen uit zullen komen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Maus, ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest en er geen facturen meer openstaan. Is alles nu naar tevredenheid opgelost of kan ik je nog ergens mee van dienst zijn?

Reageer