beantwoord

Zowel Lijbrandt als mijnTelfort wachtwoord kwijt

• 22 september 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Reputatie 1

Vorige maand heb ik een mail gekregen waarin stond dat mijn email vanaf 24 augustus zou worden vernieuwd: van Lijbrandt naar Telfort. Echter weet ik van zowel het Lijbrandt emailadres als mijn Telfort account, het wachtwoord niet. Wanneer ik op “wachtwoord vergeten” klik, word ik bij de webmail van Lijbrandt doorverwezen naar mijn Telfort account en voor het instellen van een nieuw wachtwoord voor mijn Telfort account wordt er een mail gestuurd naar mijn Lijbrandt emailadres (waar ik het wachtwoord dus niet van weet).

Het komt er dus op neer dat ik van Lijbrandt naar Telfort wordt gestuurd en vice versa.

icon

Beste antwoord door SU98 24 september 2020, 19:14

Hallo Bart,

Mijn probleem is al verholpen. Ik heb gisteren vanuit de klantenservice al een nieuw wachtwoord toegestuurd gekregen :)

Alsnog bedankt voor de reactie!

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @SU98, welkom inderdaad. Zo zit je in een vicieuze cirkel. Dat is ook niet de bedoeling. Nu zie ik in jouw profiel een hotmail adres. Kan ik daar een nieuw wachtwoord naar sturen voor Mijn Telfort?

Reputatie 1

Hallo Bart,

Mijn probleem is al verholpen. Ik heb gisteren vanuit de klantenservice al een nieuw wachtwoord toegestuurd gekregen :)

Alsnog bedankt voor de reactie!

Reputatie 8
Badge +12

Dat is fijn. :) 

Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik graag van je. 

Reageer