Hallo,
Sinds vandaag kan ik niet meer in de XMS webmail maar zie ook geen andere manier om nog in te loggen.
Hoe kom ik bij mijn XMS mail? Iemand een link voor mij?
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Goedemorgen
We zijn bezig met het vernieuwen van e-mail. Hierdoor kan het nodig zijn om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Ik raad je aan om onderstaande stappen te volgen. Daarna moet je kunnen inloggen op Webmail van Telfort.
Stap 1. Controleer je inloggegevens, je moet inloggen met je volledige e-mailadres als gebruikersnaam. Dit is belangrijk om te controleren, zodat je zeker weet dat jouw wachtwoord werkt. Werkt dit?
- Nee, wijzig dan je wachtwoord. Dit kan je gemakkelijk doen via Mijn Telfort.
- Zo ja, mooi! Ga door naar stap twee.
Stap 2. Controleer je e-mailinstellingen. Het is belangrijk om voortaan jouw volledige e-mailadres als gebruikersnaam in te stellen op alle apparaten waarop je je e-mailadres gebruikt.
- Controleer je e-mailinstellingen voor pc of laptop
- Controleer je e-mailinstelllingen voor je mobiel of tablet
- Start je apparaat na het wijzigen van de instellingen opnieuw op
Laat je weten of het is gelukt?