beantwoord

Windows live mail foutmelding

• 29 maart 2018
  • 2 reacties
  • 207 keer bekeken

Windows live mail vraagt mij continue om verbinding te maken met mijn gebruikersnaam ....@telfort.nl plus wachtwoord bij de Server smtp.telfort.nl.
ik heb al reeds via mijn Telfort.nl gepoogd een nieuw wachtwoord voor mijn userID ..........@telfort.nl aan te maken. Dat lukt wel maar blijkbaar is dit niet het gevraagde wachtwoord wat Windows live mail bedoelt! Vervolgens krijg ik een Windows Live mail fout- ID 0x800CCC17 Protocol SMTP Poort 587 Beveiligd (SSL): ja
Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 maart 2018, 16:43

Hoi ni1001062365, welkom op het forum. Franzki stelt al een paar goede vragen. Wat ik vermoed dat je hebt gedaan is dat je het wachtwoord voor Mijn Telfort hebt aangepast, niet voor je e-mailadres. Eenmaal ingelogd op Mijn Telfort kan je via het tabblad 'E-mail' je wachtwoord wijzigen. Ook kan je ter controle je nog kijken of je kan inloggen op de webmail.

@Franzki, dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heeft het voorheen wèl gewerkt?
Is er iets veranderd aan je computer voordat de problemen ontstonden?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi ni1001062365, welkom op het forum. Franzki stelt al een paar goede vragen. Wat ik vermoed dat je hebt gedaan is dat je het wachtwoord voor Mijn Telfort hebt aangepast, niet voor je e-mailadres. Eenmaal ingelogd op Mijn Telfort kan je via het tabblad 'E-mail' je wachtwoord wijzigen. Ook kan je ter controle je nog kijken of je kan inloggen op de webmail.

@Franzki, dankjewel! 🙂

Reageer