beantwoord

Wijzigen wachtwoord webmail

• 21 december 2014
  • 2 reacties
  • 301 keer bekeken

even de volgende vraag..

IK heb een maand of 3 geleden gekozen om de pc beveiliging van telfort te bestellen. Hier betaal ik maandelijks voor maar zelfs na 3 maanden heb ik het nog niet aan de praat gekregen.

Ik had verwacht dat ik iets van een downloadlink zou krijgen of iets dergelijks maar toen het wel erg lang duurde ben ik via de zoekopdracht op de site terecht gekomen op de downloadlink. (jammer dat dat niet anders wordt gecommuniceerd).

Om het te activeren heb ik een code nodig, waarvan ik geen idee heb waar die staat. Ik verwacht in de webmail maar wederom jammer dat hier geen communicatie over is.

Ik wil dus graag inloggen in mijn webmail, maar blijkbaar is de gebruikersnaam en ww niet hetzelfde als van mijn telfort. Kortom: Ik ben die inlogcodes kwijt.

Als ik dan een nieuw wachtwoord wil aanvragen via de post reset hij echter niet het wachtwoord van mijn webmail, maar van mijn telfort account.. Ik weet toch echt zeker dat ik om een nieuw wachtwoord vraag 'WEBmail' en niet van 'mijntelfort'.

Maar goed inmiddels ben ik al 3 resets verder van mijn telfort ww, maar heb ik nog steeds geen nieuw mail wachtwoord.

Kan iemand me nu eens uitleggen hoe ik dit kan oplossen? Want ik wil gewoon mijn pc beveiliging gebruiken waar ik al 3 maanden voor heb betaald
icon

Beste antwoord door Michael 31 december 2014, 12:03

@RK82,

De codes heb ik jou gegeven in een privébericht. :)
Hier gaat zodoende een slotje op.

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@RK82,

Welkom!

Dat is vervelend zeg. En uiteraard niet bedoeling. Ik kan jou de code geven als je wilt.
Indien je in een privébericht jouw postcode, geboortedatum en rekeningnummer mededeelt zal ik de code aan jou doorgeven. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@RK82,

De codes heb ik jou gegeven in een privébericht. :)
Hier gaat zodoende een slotje op.

Michael