beantwoord

Wijzigen wachtwoord webmail

• 4 januari 2013
  • 4 reacties
  • 3447 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +17
  • Forumlegende
  • 13732 reacties
@moderator Telfort
Zojuist een brief van Telfort ontvangen om het wachtwoord van mijn mailbox aan te passen voor 15 jan, op zich heb ik daar geen probleem mee echter dan moet ik het ww ook op mijn computer en tablets aanpassen met het nieuwe wachtwoord en vooral tablets is nogal eens problematisch.
Nu mijn vraag stel ik pas mijn huidige wachtwoord (wat bestaat uit letters met een cijfer) niet aan wat gebeurt er dan met mijn mail na 15 jan dit vraag ik omdat ik lekker naar de zon ga voor een paar weken en ik geen gedoe wil hebben met mijn tablet aldaar.
gr jimny
icon

Beste antwoord door jimny 6 januari 2013, 11:58

Jij en ik snappen dat wel maar let op er komen vast en zeker vraagjes hierover voorbij ?
Bedankt voor je vakantiewens we vertrekken de 19e naar Gran Canaria overigens de laatste jaren vaste prik, we gaan om het weer verder is er daar niet zoveel te doen zal ook te maken hebben met de stille tijd van het jaar.
Maar ik heb daar WIFI dus als ik me verveel kom ik vast af en toe gluren op het forum.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Opgelost oude ww was 1 teken te lang daarom wijziging noodzakelijk.
Voor de meelezers na wijziging WW moet je wel in je mail programma het nieuwe WW invoeren
Reputatie 8
Badge +17
Opgelost oude ww was 1 teken te lang daarom wijziging noodzakelijk.
Voor de meelezers na wijziging WW moet je wel in je mail programma het nieuwe WW invoeren
uhm, da's toch niet meer dan logisch, toch? Of begrijp ik nou iets verkeerd?

Als ik mijn Windows wachtwoord wijzig, moet ik de volgende keer toch ook inloggen met het nieuwe wachtwoord...
in analogie: als je het wachtwoord wijzigt van de mailbox, moet je de volgende keer ook de mailbox openen met het nieuwe wachtwoord...

maar eh, fijne vakantie!! geniet ervan!
Reputatie 8
Badge +17
Jij en ik snappen dat wel maar let op er komen vast en zeker vraagjes hierover voorbij ?
Bedankt voor je vakantiewens we vertrekken de 19e naar Gran Canaria overigens de laatste jaren vaste prik, we gaan om het weer verder is er daar niet zoveel te doen zal ook te maken hebben met de stille tijd van het jaar.
Maar ik heb daar WIFI dus als ik me verveel kom ik vast af en toe gluren op het forum.
Reputatie 4
Badge +3
@jimny,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Dit kan iedereen nu gebruiken als naslagwerk. :)

Inderdaad een fijne vakantie toegewenst! Topic gaat op slot.

Henk