beantwoord

Whitelisten dagelijkse nieuwsbrief in KPN mail

• 5 maart 2020
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds de overstap van de kpn mail-omgeving ontvang ik een dagelijkse nieuwsbrief steeds in de spamfolder. Ik heb al regelmatig met het ‘thumbsup’-knopje aangegeven dat het geen spam is. Maar dit moet ik elke dag doen, dus inloggen op webmail, naar de spammap, aangeven dat het geen spam is. Daarna kan ik dit bericht met mijn mailprogramma downloaden.

Hoe kan ik email van dit adres whitelisten zodat ik dit niet steeds weer hoef te doen? Alvast bedankt voor de tip.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 maart 2020, 12:53

Hoi @TKamstra, een specifieke mail komt dus steeds in de spam. Irritant. Je markeert daeze steeds weer als niet spam, maar dat helpt niet. Het lijkt mij goed om een van die mails even op te slaan en als bijlage mee te sturen naar abuse@telfort.nl. Mijn collega's kunnen er dan verder induiken. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @TKamstra, een specifieke mail komt dus steeds in de spam. Irritant. Je markeert daeze steeds weer als niet spam, maar dat helpt niet. Het lijkt mij goed om een van die mails even op te slaan en als bijlage mee te sturen naar abuse@telfort.nl. Mijn collega's kunnen er dan verder induiken. 

Reputatie 1
Badge

@Bart - Telfort Bedankt voor het antwoord. Maar ik kreeg als reactie van dit abuse-team:

“Bedankt voor uw berichten. Wij verzoeken u de berichten toch te blijven aanmelden op de door u beschreven wijze. U heeft bij onze spamfilter leverancier een reputatie die beter wordt door meer berichten aan te melden. Het opbouwen van deze reputatie kost tijd. Wanneer uw reputatie hoger wordt zal er meer gewicht aan uw meldingen worden gehangen en zal het filteren beter gaan werken.”

Met dit antwoord kan ik totaal niks. Jammer is dat hoor.

Reputatie 8
Badge +12

Als zij dat zeggen, dan kan ik er niet meer van maken hoe graag ik ook wil. Ik begrijp in ieder geval dat ze aanraden om het te blijven doen. Hoe vaker jij juiste niet spam doorgeeft hoe sneller iets als niet spam gezien gaat worden door de spamfilter. 

Reageer