beantwoord

Webmail voor @concepts.nl adres

• 8 januari 2016
  • 17 reacties
  • 12557 keer bekeken

Reputatie 1
Ik gebruik nog steeds mijn @concepts.nl-adres, en wil dat ook blijven doen omdat dat bij de halve wereld bekend is.

Het lijkt er echter op dat ik met een dergelijk e-mailadres geen webmail-mogelijkheid meer heb. De Telfort-site biedt alleen mogelijkheid tot inloggen met @telfort.nl of @telfortglasvezel.nl: dat staat namelijk voorgedrukt achter het invoerveld voor de gebruikersnaam.

Ik heb ook wel zo'n @telfortglasvezel.nl-adres gekregen, maar dat gebruik ik niet, en als ik daarmee probeer in te loggen krijg ik de foutmelding "Aanmelden mislukt."

Hoe kom ik bij de webmail voor mijn @concepts.nl-adres?
icon

Beste antwoord door Michael 23 april 2016, 11:47

Hi Ko, Mijn Telfort is voor alle gebruikers van Telfort het platform om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Als je het wachtwoord voor jouw mailbox (Telfort of Concepts maakt dan niet uit, een mailbox is een mailbox), niet (meer) weet, dan kun je deze daar wijzigen. Met dat wachtwoord kun je vervolgens inloggen op webmail. Ik ben met je eens dat de informatie over webmail i.c.m. het gebruik van een Concepts e-mailadres wat summier is en hier zal ik wat aan doen. Zodra ik meer weet, laat ik het jou in dit topic weten. 🙂
Bekijk reactie

17 reacties

Hier wellicht? Of zoek je dit niet?

https://webmail.concepts.nl
Reputatie 1
https://webmail.concepts.nl

He, dat werkt nog! Omdat Concepts-ICT is overgenomen was ik niet op het idee gekomen om nog de oude concepts.nl URL te proberen. Verbaast me overigens wel dat dat nog werkt

Zou dit ergens op de Telfort-site aangegeven kunnen worden? Ik ben nu feitelijk Telfort-klant en als ik m'n webmail wil openen zoek ik de toegang in principe daar op de site. Sterker nog, als je naar www.concepts.nl gaat, wordt je automatisch doorgelinkt naar telfort.nl.

Bedankt Nelly!
Was een losse flodder....
Maar soms zijn die toch raak! :D
Graag gedaan!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi ve262765! Fijn dat je het gevonden hebt. Ook ik kan het niet goed vinden op de site. Ik zal intern vragen om dit aan te passen en webmail voor Concepts klanten ergens te benoemen.

@nelly jacoba,

Thanks, ouwe losse flodder schieter. 🙂
Reputatie 1
Ik ben het wachtwoord van die concepts webmail kwijt. Hoe kan ik dat laten recette?
Reputatie 1
Ik ben het wachtwoord van die concepts webmail kwijt. Hoe kan ik dat laten recette?

Daar moest natuurlijk staan: hoe kan ik het laten resetten, maar door de 'verfoutering' werd dat 'recette'...........
Ik ben het wachtwoord kwijt van mijn concepts e-mailaccount. Kan ik deze laten resetten?
Reputatie 1
Klantenservice reageerde met:
Helaas is het voor ons niet mogelijk een nieuw wachtwoord voor Telofrt webmail te verstrekken.
U kunt dit wachtwoord zelf opnieuw instellen via Mijn Telfort / Instellingen.

Ik kan wel de wachtwoorden van mijn webmailboxen zelf wijzigen, maar om op mijn webmail te kunnen inloggen, moet ik eerst inloggen op de website https://webmail.concepts.nl
Voor die website heb ik ook een gebruikersnaam en wachtwoord, maar dat wachtwoord ben ik kwijt. En daarvoor wil ik een nieuw ww aanvragen, maar dat lukt niet via Mijn Telfort / Instellingen.

De vraag is dus eigenlijk: hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord voor https://webmail.concepts.nl ?
Reputatie 8
Badge +2
Het wachtwoord voor jouw Concepts e-mailadres kan ik voor je laten aanpassen zodat deze weer bekend is. De voorwaarde is uiteraard wel dat de mailbox nog actief is en dat je het e-mailadres in kwestie aan mij mededeelt in een privébericht. Na ontvangst kom ik er graag op terug.
Reputatie 1
Michael had uiteindelijk de oplossing: je moet niet met je algemene Telfort/Concepts naam inloggen op webmail.concepts.nl, maar met je mailbox login naam en het wachtwoord dat daarbij hoort. Zo kom je precies in de goede mailbox. Heb je nog meerdere concepts-mailboxen, dan geldt voor elk daarvan deze methode.
Maar het staat nog steeds niet op de website van Telfort, ook al heeft Michael er 3 maanden geleden om gevraagd. 😞
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ko! Fijn om te vernemen dat het weer werkt. Deze werkwijze is hetzelfde voor gebruikers met een Telfort e-mailadres. Het feit dat jouw e-mailadres eindigt op concepts.nl, verandert niets aan de werkwijze. Hoe dan ook; mailen maar! 😉
Reputatie 1
De werkwijze is niet helemaal hetzelfde als voor gebruikers met een Telfort e-mailadres: je moet met een concepts e-mailadres namelijk inloggen op webmail.concepts.nl en niet op Mijn Telfort. En die essentiële informatie ontbreekt nog steeds op de Telfort website, ik kan het tenminste niet vinden. En dat is jammer.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ko, Mijn Telfort is voor alle gebruikers van Telfort het platform om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Als je het wachtwoord voor jouw mailbox (Telfort of Concepts maakt dan niet uit, een mailbox is een mailbox), niet (meer) weet, dan kun je deze daar wijzigen. Met dat wachtwoord kun je vervolgens inloggen op webmail. Ik ben met je eens dat de informatie over webmail i.c.m. het gebruik van een Concepts e-mailadres wat summier is en hier zal ik wat aan doen. Zodra ik meer weet, laat ik het jou in dit topic weten. 🙂
Ook ik ben mijn concepts wachtwoord kwijt weet iemand hier een oplossing voor? Want toen ik Windows 10 heb geïnstalleerd werkte mijn outlook niet meer en moest ik opnieuw inloggen maar wist het het wachtwoord niet meer.
Hi Ko, Mijn Telfort is voor alle gebruikers van Telfort het platform om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Als je het wachtwoord voor jouw mailbox (Telfort of Concepts maakt dan niet uit, een mailbox is een mailbox), niet (meer) weet, dan kun je deze daar wijzigen. Met dat wachtwoord kun je vervolgens inloggen op webmail. Ik ben met je eens dat de informatie over webmail i.c.m. het gebruik van een Concepts e-mailadres wat summier is en hier zal ik wat aan doen. Zodra ik meer weet, laat ik het jou in dit topic weten. :)

Kunt u mij ook helpen met dit probleem?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Alie,

Bedankt voor je bericht. Het wachtwoord van het Concepts adres is feitelijk dezelfde als van de mailbox van Telfort. Wat het wachtwoord precies is, kan ik niet zien vanwege privacyredenen. Je kunt mij 'n privébericht sturen met je naw-gegevens, dan zorg ik ervoor dat je het wachtwoord toegestuurd krijgt.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Alie,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je privébericht beantwoord. Wil je daar eens naar kijken?

Hartelijk dank!

Reageer