Webmail niet volledig

• 1 november 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik kan al weken niet geheel in mijn webmail inloggen.
Links ontstaat de kolom met aangemaakte mappen maar verder niets.

En in het scherm staat dit: Leesfout lijstweergave e-mail

Hoe vaak ik ook inlog, misschien 1 op de 30 of 40 keer kom ik een keer in het volledige scherm en kan ik mails lezen. Hoe kan dit?

Een ander vraagje is nog hoe het kan dat in mijn mailprogramma alle oudere mailtjes verdwijnen, waar kan ik aanpassen dat alles bewaard blijft?

groet,
Marike

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo@MarikeD ,

heb je al eens een andere browser geprobeerd om in te loggen, of de cookies verwijderd uit de bestaande browser?

In het e-mailprogramma dat je op de computer gebruikt, gebruik je misschien het POP-protocol.

Daarin kun je bij de instellingen aangeven dat de e-mails (voor een bepaalde tijd) op de server moeten blijven staan als je de e-mails binnenhaalt.

Welke e-mailsoftware gebruik je op  je PC?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MarikeD, welkom hier op het Forum. 

Ik lees problemen met de webmail. Je krijgt een foutmelding. Dat is niet fijn. Wat heb je allemaal geprobeerd om het op te lossen. Heb je bijvoorbeeld het wachtwoord gewijzigd? Heb je ook andere browsers geprobeerd? Zo ja, welke? En welke versies van de browsers? En de mailbox zit niet vol toch?

Heb je ook nog een screenshot van de foutmelding voor mij? Let er wel op dat je privacygevoelige informatie even weg haalt. Ik hoor graag van je. 

Wat betreft het feit dat de oude mailtjes verdwijnen komt vermoedelijk omdat je verkeerde instellingen. Ik wil je de IMAP instellingen aanraden. Zo blijven de mails namelijk op de server staan en zijn ze vanaf elk apparaat te bereiken. Of je hebt ingesteld in het e-mailprogramma dat de mails ouder dan zoveel dagen automatisch verwijderd worden. Dat zou ook nog kunnen. 

Reageer