beantwoord

webmail doet het niet

• 18 september 2014
  • 13 reacties
  • 1012 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

Wij hebben een probleem met de webmail wij komen hier niet in sins gisteravond. Nu dachten we dat het kwam omdat we via de telefoon zaten. Nu hebben we het via de pc geprobeerd maar ook hier komen wij niet verder dan het loginscherm.

iemand anders hier ook problemen mee??
Zo ja wie kan ons er dan bij helpen.

Helpdesk duurt te lang om te wachten dus dat is geen optie!!
icon

Beste antwoord door copykat 18 september 2014, 20:20

ja dat klinkt als:" je kan je auto ook in zijn eerste versnelling laten staan dan kom je er ook." als je versnellingsbak stuk is.
Dit is de zoveelste keer dat webmail vreemd doet of niet bereikbaar is!
Laten ze bij Telfort alstublieft dit regelmatige probleem een keer definitief oplossen.
Bekijk reactie

13 reacties

Ik heb hetzelfde uevel begrijp er geen snars van probeer het al sinds een uurtje of 5 helemaal niks.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde uevel begrijp er geen snars van probeer het al sinds een uurtje of 5 helemaal niks.

Laten we hopen dat er snel wat mee gedaan word. want word er niet heel erg vrolijk van zeg maar haha 😃
Hier hetzelfde geneuzel....kom er al de hele dag niet in...
mis zo belangrijke afspraken....
Reputatie 2
Badge +2
Je kunt je mail toch gewoon binnenhalen met een e-mail programma zoals outlook of windows livemail.
Dat werk gewoon goed hier, en op je mobiel ook.
Reputatie 1
ja dat klinkt als:" je kan je auto ook in zijn eerste versnelling laten staan dan kom je er ook." als je versnellingsbak stuk is.
Laten ze bij Telfort alstublieft dit regelmatige probleem een keer definitief oplossen.
Reputatie 2
Badge +2
Waarom moeilijk doen met iedere keer ww en gebruikersnaan invullen bij webmail als je het met outlook of livemail gewoon kunt binnenhalen.
Reputatie 8
Badge +16

Ik zou het eerder anders formuleren, waarom met een handbak (webmail) moeten werken als er ook een automaat (livemail/outlook) beschikbaar is.
Waarom moeilijk doen met iedere keer ww en gebruikersnaan invullen bij webmail als je het met outlook of livemail gewoon kunt binnenhalen.
je email binnenhalen lukt wel (vaak) via outlook of livemail, maar direct mail versturen -bijv in het buitenland- werkt niet omdat je dan de SMTP van de buitenlandse server niet hebt. Dus blijf je op webmail en nu kan ook ik er niet meer in. Het lijkt of het inlogscherm blijft hangen. Nou lekker zeg...
Reputatie 1
ook ik kan sinds gisteren mijn e-mail niet meer bekijken via webmail op mijn mobiel. Graag spoedige oplossing.
En nog zo eentje: sinds gisteren (18-09-1014) kan ik niet meer bij mij e-mail op mijn laptop HELP!
Hier nog iemand. Sinds gisterenmidag kan ik nietmeer inloggen op de Webmail. Graag spoedig reactie en oplossing.
Weet iemand hoe dit op te lossen? Of kan Telfort hier werk van maken
Reputatie 8
Badge +16
Van de storingen bladzijde van Telfort:

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Snel-naar/Storingen-en-Onderhoud/Mededelingen/Storing-Webmail.htm

Reageer