vraag

Webmail Concepts e-mailadres

• 27 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo,

Hoe kan ik weer op mijn webmail van concepts komen? de link stuurt mij nu door naar  https://webmail.telfort.nl maar hier kan ik nog niet op mijn concepts webmail komen.

graag even uw reactie hoe ik er weer in kan komen.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Hans1969, even terug hebben we e-mail vernieuwd. Daarom kan je voortaan op jouw e-mail inloggen via de Telfort Webmail. 

Ik begrijp dat je dat heb geprobeerd, maar dat het niet lukt. Waar loop je precies op vast? Wat gebeurt er als je dit probeert? 

Ik kan niet meer inloggen met mijn concepts mailadres als ik inlog met het telford glasvezel ben ik al de mailberichten kwijt van concepts.

hij geeft dan onderstaand bericht

Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten?

eerder kon ik inloggen met mijn concepts mail adres en wachtwoord dan kan nu nit meer.

in mijn Telford heb ik nu ook 2 adressen in staan

bij mijn Telford kan ik wel inloggen met mijn concepts adres, hier geeft ie dan 2 mailboxen weer van concepts en telfordglasvezel.nl

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Hans1969, heel goed om te weten dat je nog wel inloggen kan in Mijn Telfort! 

Je ziet daar nog wel jouw Concepts mailbox staan, begrijp ik, zo hoort het ook. Ik raad je aan om het wachtwoord opnieuw in te stellen via Mijn Telfort. Dat is nodig door het vernieuwen van e-mail kort geleden. De wachtwoorden voor Mijn Telfort en jouw e-mailadres staan namelijk los van elkaar, die kunnen verschillend zijn (afhankelijk van hoe jij ze instelt). Zo gauw je het wachtwoord voor jouw mailbox opnieuw ingesteld hebt, kan je inloggen via Webmail.

Reageer