beantwoord

Wachtwoord wijzigen webmail

• 22 februari 2020
  • 7 reacties
  • 327 keer bekeken

Reputatie 1

Dag,

ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen voor het (voormalige) webmail.telfort.nl, de huidige KPN variant (https://kpc.webmail.telfort.nl/  etc). Maar ik vind nergens waar ik dat zou kunnen doen. Via Help kom ik bij een onbegrijpelijke instructie uit, https://kpc.webmail.telfort.nl/appsuite/help/l10n/nl_NL/ox.appsuite.user.sect.firststeps.changepassword.html Althans, onbegrijpelijk omdat die helemaal niet overeenkomt met wat ik zelf zie in de webmail omgeving en de opties die ik daar heb.

Hoe kan ik mijn webmail wachtwoord veranderen? (heb het oude wachtwoord gewoon dus, maar een nieuwe lijkt me wel goed).

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door jimny 22 februari 2020, 14:24

Als je het wachtwoord van een mail adres wilt wijzigen moet je inloggen op je mijn Telfort thuis en daar op her tabblad mail klikken en aldaar kun je het wachtwoord van het mail adres wijzigen

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @C00b, fijn dat het inmiddels gelukt is :slight_smile:  Als je de hele dag al bezig bent met dat soort dingen kan je makkelijk iets over het hoofd zien. Gelukkig had je het al gevonden en kan je nu weer in de mail.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 8
Badge +18

mooi dat het gelukt is, bedankt voor de terugkoppeling 

Reputatie 1

@jimny

En het oude wachtwoord werkt ook niet meer… help?

Heb het nieuwe wachtwoord bij het aanmaken én bij het later weer invoeren via knippen/plakken ingevoerd, dus geen typefouten en ook geen extra spatie erachter ofzo.

Daar heb je webcare bij nodig echter die zijn na het weekend weer aanwezig, je kunt het nog via het twitter account van Telfort (Zie onderaan deze pagina) proberen die zijn tot 22.00 uur aanwezig.

Dank voor je snelle reactie. Ik heb gevonden waardoor het niet werkte!
Ben al hele dag bezig met computerkwesties en had met m'n gare hoofd toch iets fout gedaan met wachtwoord invullen.

Reputatie 8
Badge +18

@jimny

Heb het nieuwe wachtwoord bij het aanmaken én bij het later weer invoeren via knippen/plakken ingevoerd, dus geen typefouten en ook geen extra spatie erachter ofzo.

Daar heb je webcare bij nodig echter die zijn na het weekend weer aanwezig, je kunt het nog via het twitter account van Telfort (Zie onderaan deze pagina) proberen die zijn tot 22.00 uur aanwezig.

Reputatie 1

@jimny 

Reputatie 1

Als je het wachtwoord van een mail adres wilt wijzigen moet je inloggen op je mijn Telfort thuis en daar op her tabblad mail klikken en aldaar kun je het wachtwoord van het mail adres wijzigen

Ik heb dit net gedaan, maar helaas kan ik met het nieuwe wachtwoord nu nergens meer inloggen op m'n mail :disappointed_relieved:

Zowel niet in webmail zelf, als niet meer op laptop (outlook) en telefoon. Uiteraard na het aanpassen van het wachtwoord daar, meerdere keren opnieuw invoeren etc. Kan het even duren voor het doorgevoerd is ofzo?

Reputatie 8
Badge +18

Reageer