beantwoord

Wachtwoord wijzigen bij een @telfort.nl mailadres onder een glasvezel abonnement

• 16 februari 2018
  • 9 reacties
  • 344 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb de @telfort.nl e-mailadressen ,die onder een adsl abonnement aangemaakt zijn, meegenomen naar een glasvezel abonnement, nu moet dringend van een van de e-mail adressen het wachtwoord gewijzigd worden. Ik kan in Mijn Telfort alleen de optie vinden voor het wijzigen van het Mijn Telfort wachtwoord. Hoe kan ik de wachtwoorden wijzigen?

n de helpteksten staat dat ik ook extra mailboxen kan aanmaken, deze optie werkt niet in Mijn Telfort, als ik op de + klik gebeurt er niets....
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 maart 2018, 17:15

Hoi Roderick, goed nieuws! De mailadressen staan nu onder jouw account. Samen met mijn collega's heb ik nog flink moeten zoeken naar de mailadressen, maar met jouw gegevens konden we ze boven water halen! Er ook twee mailboxen bij gekomen, die kan je via Mijn Telfort ook verwijderen. De wachtwoorden beheren kan je nu ook!

Bij de oude adressen staat de spamfiltering nog niet aan. Hierdoor kan het zijn dat je wat ongewenste mails ook binnen krijgt. Ook dat kan je nu in Mijn Telfort nog aanzetten.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi ropeters1968, welkom op het forum. Onder jouw aansluiting vind ik op dit moment geen e-mailadressen terug. Zo kan je inderdaad niet via Mijn Telfort zelf je wachtwoorden beheren. Kan je mij via een bericht doorgeven over welke mailboxen het gaat? Dan ga ik mijn best doen dit zo snel mogelijk te herstellen.
Reputatie 1
Beste Wieger,

Als ik inlog op Mijn Telfort is het niet mogelijk een mailbox toe te voegen. Als de optie e-mail kies krijg ik een rechthoek met daarin een circel met een +-teken en de tekst Mailbox 1 (zie attachment). Als ik hierop klik gebeurt er niets. Ik heb dit met Microsoft Edge en Internet Explorer 11 geprobeerd, zonder resultaat.
Hoe nu verder?

Groet,
Roderick
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roderick, dat moet ik verder uit gaan zoeken. Wat ontzettend balen dat we zo ook nog geen stap verder zijn gekomen. :(

Ik kom er later vandaag bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roderick, mijn collega's hebben dit probleem nog in onderzoek. Zij kunnen niet verklaren wat hier aan de hand is en zijn aan het kijken naar een verdere oplossing.
Reputatie 1
Hoi Wieger,
Ik heb in 2016 voor het laatst een wachtwoord gewijzigd, dat heeft toen ook veel tijd gekost om uit te zoeken als ik me niet vergis moest ik toen met mijn oude adsl klantnummer inloggen maar dat heb ik ook geprobeerd ((zonder succes..). Ik kan nog wel met een oud (adsl) email adres inloggen op webmail, daar staat alleen nog een bericht met de medeling dat het email adres vanaf oktober 2017 is vervallen....
Reputatie 7
Badge +13
Dat is voor mij een aanknopingspunt. Ik heb de gegevens gevonden. Ik zal nog wel even moeten zoeken naar de juiste koppeling! Daar kom ik straks bij je op terug. Kan je mij wel via een privébericht je postcode+huisnummer en de laatste drie cijfers van je IBAN nummer doorsturen naar mij? Dan kan ik nagaan of ik de mailadressen onder je bestaande glasvezelabonnement kan hangen. Dan zijn we uiteindelijk rond! 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roderick, ik heb nog geen berichtje van je gehad. Zou je mij alsnog deze gegevens kunnen sturen?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roderick, goed nieuws! De mailadressen staan nu onder jouw account. Samen met mijn collega's heb ik nog flink moeten zoeken naar de mailadressen, maar met jouw gegevens konden we ze boven water halen! Er ook twee mailboxen bij gekomen, die kan je via Mijn Telfort ook verwijderen. De wachtwoorden beheren kan je nu ook!

Bij de oude adressen staat de spamfiltering nog niet aan. Hierdoor kan het zijn dat je wat ongewenste mails ook binnen krijgt. Ook dat kan je nu in Mijn Telfort nog aanzetten.
Reputatie 1
Hoi Wieger,
Het werkt nu allemaal prima, hartelijk dank voor de tijd en moeite die je erin hebt gestoken.
Groet,
Roderick

Reageer