beantwoord

Wachtwoord van e-mailadres kwijt

• 30 september 2019
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

hallo,

Door het opschonen van mijn telefoon kan ik mijn email niet meer lezen en vraagt het toestel om opnieuw alles in te stellen. helaas ben ik alleen het wachtwoord kwijt wat in de brief stond die ik heel lang geleden een keer ontving bij het afsluiten van het abonnement.
op mijn Telfort bij Email staan 2 email adressen die bij mij helemaal niet bekend zijn, we gebruiken een heel ander Telfort adres en deze staat er niet bij.
ik kan dus niets inzien of wijzigen.
weet iemand hoe ik aan een nieuw of mijn bestaande wachtwoord kan komen??
behoorlijk frustrerend dit....
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 oktober 2019, 08:47

Goedemorgen @Niksweerd, dankjewel voor het invullen van je gegevens!

Ik heb er voor je naar gekeken. Ik kan jouw e-mailadres vinden onder jouw abonnement, dus dat ziet er goed uit 🙂 Het is de tweede mailbox onder het abonnement. Hoe heb je de vorige keer ingelogd op Mijn Telfort? Was dat met de gebruikersnaam waar je klantnummer in zit? Lukt het als je hier inlogt om het wachtwoord van jouw e-mailadres aan te passen?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Niksweerd, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier. Wat rot dat je het wachtwoord van je e-mailadres kwijt bent, en dat je het e-mailadres niet ziet in Mijn Telfort. Ik help je graag verder om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik begrijp dat het inloggen op Mijn Telfort wel gelukt is, maar dat je daar niet het e-mailadres ziet staan dat je gewoonlijk gebruikt. Dat is niet handig. Ik kijk graag even met je mee waar dat van komt, en om te zorgen dat je het wachtwoord straks wel opnieuw kan instellen. Kan je voor mij het betreffende e-mailadres toevoegen aan je forumprofiel? Als je 'm neerzet bij 'Extra informatie', dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij.

Laat je weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Dag Alexandra,

bedankt voor je terugkoppeling.
ik heb inmiddels het mailadres toegevoegd aan het profiel.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Niksweerd, dankjewel voor het invullen van je gegevens!

Ik heb er voor je naar gekeken. Ik kan jouw e-mailadres vinden onder jouw abonnement, dus dat ziet er goed uit 🙂 Het is de tweede mailbox onder het abonnement. Hoe heb je de vorige keer ingelogd op Mijn Telfort? Was dat met de gebruikersnaam waar je klantnummer in zit? Lukt het als je hier inlogt om het wachtwoord van jouw e-mailadres aan te passen?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Niksweerd, ik heb niks meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als ik je hier nog mee kan helpen, laat het dan vooral weten.

Reageer