beantwoord

Wachtwoord Tiscali e-mail vergeten

• 1 maart 2020
  • 7 reacties
  • 198 keer bekeken

Ik probeer een Mijn Telfort account aan te maken voor Telfort Thuis. De e-mail bevestiging is verstuurt naar een oud Tiscali e-mail adres waarvan ik het wachtwoord niet meer heb. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 maart 2020, 09:40

Ik heb nu een mail naar dat e-mailadres gestuurd. Daar in stat een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ik zal je jouw gebruikersnaam nog even via een privébericht sturen. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Inloggen in  je mijn Telfort en dan onder het kopje mail klikken als het goed is staat daar het betreffende Tiscali adres ook tussen als een alias daarvan kun je het wachtwoord wijzigen .

Dank voor je reactie jimny, maar ik probeer nu juist een nieuwe Mijn Telfort Thuis aan te maken en dat gaat niet zonder bij die e-mail te kunnen. Ik kan dus pas in Mijn Telfort als ik in mijn Tiscali e-mail kan.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Ik heb mijn profiel aangepast en hoop op een spoedige reactie van webcare.:thumbsup_tone1:

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @cbol, Je wilt graag weer in Mijn Telfort. Alleen het mailadres waar het wachtwoord op binnenkomt, daar kun je niet meer bij. Heb je nog een alternatief mailadres waar ik de mail naartoe kan sturen? Wil je die aan jouw Forumprofiel toevoegen? Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt. 

@Bart - Telfort , mijn mail staat nu in mijn Forumprofiel.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb nu een mail naar dat e-mailadres gestuurd. Daar in stat een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ik zal je jouw gebruikersnaam nog even via een privébericht sturen. 

Reageer