beantwoord

Wachtwoord kwijt voor Mijn Telfort en webmail

• 24 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 1
ik wil naar webmail maar ben m'n wachtwoord kwijt
Ok, gelukkig is er een knop "wachtwoord vergeten"
Ik vul alles in en wat denk je? De wachtwoord herstelmail wordt gestuurd naar webmail!
dàt schiet lekker op zeg!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 oktober 2017, 16:48

Hoi Teejay, als je je wachtwoorden kwijt bent voor zowel Mijn Telfort en je webmail en daar je mail naartoe gestuurd wordt, dan loop je inderdaad vast. Als ik kijk naar je gegevens, dan zie ik dat je contactadres een ander e-mailadres is dan het van mailadres Telfort. Op dit Gmail adres ontvang je dan je wachtwoord voor Mijn Telfort. Heel soms komt dit ook binnen in je spamberichten, controleer deze dus ook. Als je je wachtwoord voor Mijn Telfort dan gereset hebt, dan kan je alsnog je wachtwoord voor je e-mailadres wijzigen. Hopelijk kom je er zo aan uit! 😳
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat komt vaker voor. Als webcare je topic leest helpen ze je verder. Zorg vast dat je profiel zo compleet mogelijk is ingevuld.
Reputatie 8
Badge +17
Je kan ook inloggen in "Mijn Telfort" en daar het wachtwoord zélf wijzigen... :8
Reputatie 1
dat is 't 'm nou juist; dat wachtwoord ben ik óók kwijt! Toch bedankt
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Teejay, als je je wachtwoorden kwijt bent voor zowel Mijn Telfort en je webmail en daar je mail naartoe gestuurd wordt, dan loop je inderdaad vast. Als ik kijk naar je gegevens, dan zie ik dat je contactadres een ander e-mailadres is dan het van mailadres Telfort. Op dit Gmail adres ontvang je dan je wachtwoord voor Mijn Telfort. Heel soms komt dit ook binnen in je spamberichten, controleer deze dus ook. Als je je wachtwoord voor Mijn Telfort dan gereset hebt, dan kan je alsnog je wachtwoord voor je e-mailadres wijzigen. Hopelijk kom je er zo aan uit! 😳
Reputatie 1
TNX Wieger!
Reputatie 1
Nu m'n wachtwoord voor 'webmail' nog; dat kan toch op 'mijn telfort' begrijp ik? Ik zie nog niet hoe....
Reputatie 8
Badge +11
Inloggen Mijn Telfort > Thuis > E-mail > Wachtwoord wijzigen.
Reputatie 1
Het is gelukt! Ik zit nu in webmail 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Mooi

Reageer