beantwoord

Wachtwoord kwijt en email ontvangen lukt niet meer

• 21 maart 2020
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

mijn laptop is gecrasht. Ik had windows live mail voor mijn emails. Maar alles is dus weg. Ik probeer nu via mijn telfort in te loggen, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Ik kan dus geen nieuw wachtwoord opvragen, omdat dit gestuurd wordt naar een emailadres dat ik niet meer kan bereiken omdat Livemail niet meer bestaat. 

Hoe kom ik aan een wachtwoord, zodat ik op mijn telefort mijn emails kan lezen en beantwoorden en welk emailprogramma, moet ik nu gaan gebruiken?  Ik heb nog speedlinq als emailadres.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 maart 2020, 10:44

Hoi @novy, van harte welkom op ons forum. Wat rot dat jouw laptop gecrashed is. Ik help je graag op weg om het wachtwoord weer in te stellen.

Ik heb geprobeerd om je gegevens op te zoeken met de gegevens in je profiel, maar ik kan gek genoeg niets vinden. Kan je voor mij een paar gegevens toevoegen aan jouw forumprofiel? Het gaat in ieder geval om het e-mailadres, en heb je mogelijk ook nog een klantnummer? Kan het nog zijn dat het op een ander (oud) adres staat?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @novy, van harte welkom op ons forum. Wat rot dat jouw laptop gecrashed is. Ik help je graag op weg om het wachtwoord weer in te stellen.

Ik heb geprobeerd om je gegevens op te zoeken met de gegevens in je profiel, maar ik kan gek genoeg niets vinden. Kan je voor mij een paar gegevens toevoegen aan jouw forumprofiel? Het gaat in ieder geval om het e-mailadres, en heb je mogelijk ook nog een klantnummer? Kan het nog zijn dat het op een ander (oud) adres staat?

Reageer