beantwoord

Waarschuwing voor IMAP server - Filesystem notification initialization error - contact your mail administrator

• 29 december 2017
  • 67 reacties
  • 3349 keer bekeken

Toon het eerste bericht

67 reacties

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat het probleem weer opgelost is :)

Ik heb de melding al 15 min niet meer.
Ook na sluiten / opstarten / re-sync Outlook.
Reputatie 1
Sinds gisteren middag geen probleem meer
Bedankt:
Reputatie 1
Ook ik heb vandaag geen melding meer gezien.

Is er aan te geven waar het in zit? Ik denk dat de meesten hier inmiddels wel nieuwsgierig geworden zijn, mede vanwege het feit dat het telkens terugkomt wat eigenlijk vreemd is. Het lijkt mij dat het probleem óf opgelost is óf niet...

Groet, Master
Reputatie 1
En gelukkig weer verdwenen! Bedankt, hopelijk blijft het nu zo.
Reputatie 1
Zou toch graag een update van Telfort willen zien. 😞
Reputatie 7
Badge +7
Hallo allemaal, excuses voor de late reactie. Wij zijn samen met onze e-mailbeheerders aan het onderzoeken wat hier mis loopt. Het is inderdaad niet fijn als de foutmelding even weg is en dan weer terug komt. Excuses hiervoor. Onze zoektocht gaat onverminderd verder. Hopelijk kan ik snel een definitieve oplossing aangeven.
Reputatie 7
Badge +7

Onderwerp: Foutmelding "Waarschuwing voor IMAP server - Filesystem notification initialization error - contact your mail administrator" komt bij verschillende klanten voor

Beschrijving: Bij verschillende klanten krijgen bovenstaande foutmelding terug

Verwachte datum van oplossing: nog niet bekend

-------

Update #1 donderdag 25 januari 2018 15:45: Ondanks de eerdere herstelwerkzaamheden is er nog geen blijvende oplossing.

Update #2 maandag 29 januari 2018 11:30: Het probleem is gelokaliseerd en er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing. Er zijn maatregelen genomen om de melding zoveel mogelijk tegen te gaan. Jammer genoeg kan die van tijd tot tijd nog wel omhoog komen.

Update #3 woensdag 31 januari 2018 12:00: Er is een definitieve oplossing gevonden. Deze oplossing kan van invloed zijn op de stabiliteit van het e-mailplatform. Voordat de oplossing uitgerold gaat worden, zal deze uitgebreid getest worden. De maatregelen om de melding zo min mogelijk naar boven te laten komen blijven in de tussentijd actief.

Update #4 woensdag 7 februari 12:00: De tests hebben andere uitdagingen naar boven gebracht, waardoor de oplossing nog niet is uitgerold. De maatregelen blijven actief tot de oplossing gevonden is.

Volgende update: nog niet bekend.
Reputatie 1
Ter info: Het popup probleem heb ik al 3 dagen niet meer gezien 🙂
Na een aantal dagen rust, is de melding nu weer terug. (zucht...)
Reputatie 1
Ik heb er geen last meer van.
Reputatie 1
Ter info: Het popup probleem heb ik al 3+3=6 dagen niet meer gezien.
Reputatie 7
Badge +7
Zie mijn laatste update. De melding komt veel minder voor, maar kan jammer genoeg nog wel eens de kop op steken. Fijn om te horen dat het minder vaak naar boven komt. 🙂
Reputatie 1
Ter info: Het popup probleem heb ik al ongeveer 25 dagen niet meer gezien.

Reageer