beantwoord

Waar kun je in Mijn Telfort een nieuw wachtwoord voor e-mail opvragen?

• 31 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn telfort e-mail adres. Wachtwoord is onjuist. Om deze aan te vragen of te wijzigen, moet ik naar Mijn Telfort. Kunt u mij vertellen waar in Mijn Telfort ik moet zijn?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 31 oktober 2019, 20:06

Goedenavond @NVis, ik help je graag op weg met het wijzigen van het wachtwoord voor je e-mailadres.

Je kunt hier inloggen in Mijn Telfort. Zo gauw je ingelogd bent, kan je bovenin onder het tabje ‘Thuis’ klikken op het tabblad ‘E-mail’. Daar zie je jouw e-mailadres staan, en rechts er naast kan je klikken op ‘Wijzig wachtwoord’. Het wijst zich zelf wel verwacht ik, als je ingelogd bent in Mijn Telfort:slight_smile:  Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedenavond @NVis, ik help je graag op weg met het wijzigen van het wachtwoord voor je e-mailadres.

Je kunt hier inloggen in Mijn Telfort. Zo gauw je ingelogd bent, kan je bovenin onder het tabje ‘Thuis’ klikken op het tabblad ‘E-mail’. Daar zie je jouw e-mailadres staan, en rechts er naast kan je klikken op ‘Wijzig wachtwoord’. Het wijst zich zelf wel verwacht ik, als je ingelogd bent in Mijn Telfort:slight_smile:  Laat je weten of het is gelukt?

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @NVis, ik hoop dat het gelukt is met het instellen van je wachtwoord. Zo niet of als je vragen hebt, dan hoor ik graag van je.

Reageer