beantwoord

Vraag: glasvezel email op samsung S5 instellen

  • 12 mei 2015
  • 2 reacties
  • 476 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi forum leden,

Ik heb in mijn instellingen een andere email account extra aangemaakt. Deze functioneert 100% in outlook, dus dat is allemaal in orde. Als ik nu via toestelhulp mijn samsung S5 wil instellen om deze extra emailadres actief te krijgen (hierbij voer ik nieuw emailadres in en de daarbij behorende wachtwoord en de handmatige instellingen via POP3) dan loop ik al vast bij verificatie inkomen server. Een pop-up scherm verteld mij dat het account niet ingesteld kan worden....kan niet veilig verbinden met server.

Mijn mobiele abonnement loopt via Hi, maar dat mag toch niets uitmaken lijkt mij. email gaat via android app Email.

Weet iemand wat ik moet doen. Oja heb hetzelfde geprobeerd met IMAP, maar geeft zelfde eerste verificatie error.

Remco
icon

Beste antwoord door Henk 18 mei 2015, 17:09

@remcoc,

Welke gegevens geef je in bij het instellen van het e-mailaccount?

Voor xDSL zijn de gegevens;

Inkomende server; pop3.telfort.nl
Uitgaande server; smtp.telfort.nl

Let op
Voor Telfort glasvezel dien je andere servers te gebruiken, namelijk;

Inkomende server; pop3.telfortglasvezel.nl
Uitgaande server; smtp.telfortglasvezel.nl

Mocht het intussen al werken, laat je het mij dan ook weten? :)

Henk
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@remcoc,

Welke gegevens geef je in bij het instellen van het e-mailaccount?

Voor xDSL zijn de gegevens;

Inkomende server; pop3.telfort.nl
Uitgaande server; smtp.telfort.nl

Let op
Voor Telfort glasvezel dien je andere servers te gebruiken, namelijk;

Inkomende server; pop3.telfortglasvezel.nl
Uitgaande server; smtp.telfortglasvezel.nl

Mocht het intussen al werken, laat je het mij dan ook weten? :)

Henk
Reputatie 1
Beste Henk,

Het is gelukt, nam wel even wat tijd in beslag, maar met behulp van Telfort hebben we het uiteindelijk na 2 uur allemaal aan de praat gekregen.

Dank je wel voor je reactie

Reageer