beantwoord

Verzenden van email vanuit Windows Live Mail werkt opeens niet meer

• 3 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 12733 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Goede avond, ik kan sinds gisteren avond opeens geen emails meer vanuit Windows Live Mail verzenden. Heb de instellingen van het mailprogramma niet gewijzigd, echt waar! Heb ze toch maar vergeleken met de gegevens op de site van Telfort, alles klopt maar toch werkt het niet. Krijg het volgende foutbericht  als ik op "verzenden" klik:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [smtp] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor .
Onderwerp 'Beoordeling aanmeldingen nr 32 tot en met 50'
Serverfout: 501
Reactie van server: 501 5.1.7 Invalid email address
Server: 'smtp.telfort.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Please help! Stéphanie
icon

Beste antwoord door Wieger DB 3 oktober 2017, 16:32

Wanneer je problemen hebt met het versturen of ontvangen van e-mail, dan kan je met de oplosser voor e-mailproblemen het probleem snel uitsluiten. Voor de instellingen kan je op hulppagina voor het instellen van e-mail terecht. Mocht dit niet werken, laat dan een reactie in dit topic achter. Geef aan welke instellingen je gebruikt, welk e-mailprogramma je hebt en welke foutmelding je te zien krijgt. Wij helpen je dan graag verder.
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +1
@friaudes,

Welkom op het forum! Vervelend te lezen dat u problemen ervaart met het versturen van email. U kunt wel e-mail ontvangen? Kunt u in uw mailprogramma controleren of u bij de 'uitgaande mailserver' smtp.telfort.nl heeft ingevuld? Verder moeten alle beveiligings opties voor de 'uitgaande mailserver' uit staan (geen SSL en niet inloggen met beveiligde wachtwoord verificatie).

Jeroen
Badge +2
Onlangs een soort gelijke foutmelding binnen windows live mail. (maak wel gebruik van IMAP)

Bij mij heb ik het op kunnen lossen door het account even te deleten en weer op nieuw in te stellen.
Reputatie 7
Badge +7
Wanneer je problemen hebt met het versturen of ontvangen van e-mail, dan kan je met de oplosser voor e-mailproblemen het probleem snel uitsluiten. Voor de instellingen kan je op hulppagina voor het instellen van e-mail terecht. Mocht dit niet werken, laat dan een reactie in dit topic achter. Geef aan welke instellingen je gebruikt, welk e-mailprogramma je hebt en welke foutmelding je te zien krijgt. Wij helpen je dan graag verder.
Ik heb hetzelfde bovenstaande probleem; gisteren kon ik nog gewoon mail sturen en ontvangen in live mail, en sinds gistermiddag geeft ie aan foute gebruikersnaam of wachtwoord. Heb al het bovenstaande geprobeerd, maar niets helpt. Graag anders maar een nieuw wachtwoord naar mijn mailadres, want mijn telfort mail is mijn main mail. Dat nieuwe wachtwoord moet dan uiteraard wel naar het mailadres wat ik op facebook heb, want ik kan mijn telfort mail niet openen dus.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Han Peter, welkom op het forum. Als ik ga kijken naar de contactgegevens dan zie ik een ander e-mailadres terug dan je Telfort adres. Op dit adres zal je de e-mail ontvangen om je wachtwoord te resetten.
De hele boel werkt nog steeds niet, zit nu 2 weken zonder mail!!!
Inkomend en uitgaand
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Han Peter, is het inmiddels gelukt om het wachtwoord voor Mijn Telfort te wijzigen? Zo niet, dan wil ik je vragen of je via een privébericht jouw postcode+huisnummer, laatste 3 cijfers van je IBAN en je 06-nummer door kan geven. Dan kijk ik graag met je mee.

Reageer