beantwoord

Verwijderen doorsturen van e mails in XMSNET account

• 21 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

Aangezien er veel problemen zijn met het doorsturen van e mails vanuit mijn prive XMSNet email adres naar mijn zakelijke email adres wil ik deze beeindigen.

Met de telefonische helpdesk gebeld en deze verwijzen alleen maar naar de webmail waar ik dit kan wijzigen.

Aangegeven dat dit mijn inziens absoluut onmogelijk is blijft ze verwijzen dat dat hier moet staan maar ze weet niet waar!!!!! Ook na navragen blijft ze bij dit zelfde antwoord.

Dit is toch geen service!

Hoe kan ik er nu vanaf komen dat mijn prive emails naar mijn zakelijke adres worden doorgestuurd.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 16 december 2017, 10:33

Hoi Hans, mijn collega's hebben het uiteindelijk rond gekregen. De forward naar het oude mailadres is verwijderd. Cindy heeft je hierover ook een privébericht gestuurd. De foutmelding zal niet meer voorkomen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Hans, ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Zullen we in dat topic verdergaan? Zo doen we geen dingen langs elkaar heen 🙂.
Cindy, al meerdere prive berichten gestuurd. Ik hoor helemaal niks meer van je. Ik krijg wekelijks brieven van instanties omdat ze denken dat het eerste email adres niet meer bestaat. Graag zou ik willen dat Telfort nu werkelijk het probleem zoals toegezegd gaat oplossen. Het wordt erg vervelend.

Weinig service gerichtheid. Eerst al geen resultaat via de telefonische helpdesk en nu ook al weinig service via het forum.

Waar kan ik anders nog meer terecht?
😞
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hans, wat lastig dat de forward nog steeds actief is. Ik wil hier graag nog even voor je naar kijken. Cindy heeft hierover al contact gehad met onze mailbeheerders, maar nog zonder resultaat. Vanmiddag is ze er weer, dan zal ik er samen met haar naar kijken. Ik kan je gerust stellen, je bent bij ons aan het juiste adres. Wij gaan ons best doen dit zo snel mogelijk rond te krijgen voor je.
Hoi Wieger,

Zie nu dat je hier gereageerd hebt. Helaas zit de forward er nog steeds op. Wanneer denk je het probleem opgelost te hebben? Ik krijg echt wekelijks brieven van officiele instanties dat ze een email niet kunnen afleveren Helaas komt dit alleen door de doorverwijzing. Frustratie voor allen.

PS ook van Telfort zelf heb ik al een gelijksoortige brief ontvangen.

We zijn inmiddels al weer 6 weken verder.

Gr Hans
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hans, ik heb navraag gedaan bij mijn collega's. Het verzoek staat nog steeds uit. Ik heb begrepen dat er wat uitdagingen zitten om de forward goed te verwijderen zonder de werking van je mailbox zelf te schaden. Ik hoop ik in de loop van volgende week het goede nieuws te hebben dat de forward is verwijderd en dat je mails weer probleemloos door komen. Mijn excuses voor het ongemak. Het is niet fijn dat je al zo'n tijd wacht op een oplossing.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hans, mijn collega's hebben het uiteindelijk rond gekregen. De forward naar het oude mailadres is verwijderd. Cindy heeft je hierover ook een privébericht gestuurd. De foutmelding zal niet meer voorkomen. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag van je.

Reageer