beantwoord

Veranderen wachtwoord Xmsnet.nl adres.

• 21 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 215 keer bekeken

Graag zou ik mijn wachtwoord van mijn xmsnet mailadres veranderen.

Heb overal gekeken maar kan nergens vinden hoe dit te doen.

Suggesties?

alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2019, 14:30

Hoi @Korneel, welkom bij ons op het Forum. 

Je wilt graag je wachtwoord wijzigen voor je xms mailadres. Dat is zeker mogelijk. Je leest daar alles over op de webmail omgeving van XMS

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Korneel, welkom bij ons op het Forum. 

Je wilt graag je wachtwoord wijzigen voor je xms mailadres. Dat is zeker mogelijk. Je leest daar alles over op de webmail omgeving van XMS

Helaas mijn xms e-mailadres komt niet voor in “mijn telfort”, daar is alleen het @telfortglasvezel adres te vinden.

Heb je nog een andere mogelijkheid?

Reputatie 8
Badge +11

Het moet via Mijn Telfort kunnen. Om welk e-mailadres gaat het exact? Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel onder Extra informatie? Ik hoor graag weer van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik op zoek naar het e-mailadres.

Hallo Bart,

Fijn dat je voor mij aan het werk gaat.

Het e-mailadres heb ik toegevoegd.

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben gaan zoeken. Ik kan het hele e-mailadres nergens meer achterhalen. Je hebt nog wel toegang tot het adres? Want ik heb het vermoeden dat deze niet meer in dienst in. Ik verwacht dat het een e-mailadres is van voordat je bij ons kwam, kan dat kloppen?

Uiteraard is het nog uit de tijd dat we xms hadden. dit is toen overgegaan naar Telfort.

***@xmsnet.nl is mijn belangrijkste e-mailadres en gebruik het dagelijks met MS outlook en xms-webmail. Het zou een probleem zijn al ik dat niet meer kan gebruiken.

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. de privacy

Reputatie 8
Badge +11

Dat begrijp ik. Ik zie alleen het e-mailadres niet onder jouw aansluiting staan. Ook als ik zoek op het e-mailadres kom ik deze niet tegen. Dit terwijl ik wel vergelijkbare e-mailadressen tegen kom. Ben je ooit verhuist? Dat het nog op een ouder adres kan staan? Ik hoor het graag. Als dat niet het geval is ga ik intern navraag voor je doen. 

Hallo Bart,

Er is nooit iets veranderd. Geen verhuizing, geen tussentijdse verandering, alleen de verandering van XMS naar Telfort en recent (juli) nieuw glasvezelmodem gehad i.v.m. uitschakeling analoog signaal.

Reputatie 8
Badge +11

Heel vreemd. Ik heb daarom even geschakeld met de Technische Dienst. Zij gaven mij aan navraag te doen bij een andere afdeling. Dit heb ik nu voor je gedaan. Ik hoop hier snel antwoord op te krijgen en dan kom ik er bij je op terug. 

Reputatie 8
Badge +11

Het is gelukt met jouw e-mailadres. Mijn collega's hebben deze weer in Mijn Telfort geplaatst. Je kan nu dus via de normale weg jouw wachtwoord weer wijzigen. :)

Bart,

Sorry, ik had je laatste update gemist.

Hartelijk dank voor alle moeite. Het werkt!!!

Reputatie 8
Badge +11

Geeft niks hoor Korneel. Ik ben blij dat het gelukt is. :) 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer