beantwoord

Uitgaande mail met bijlage

• 19 december 2019
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1

Uitgaande mail met bijlage wordt niet door de geadresseerde ontvangen. De mail staat wel in de map 'verzonden’ Werk via SMTP. Dit geld voor meerdere ontvangers. Heeft betrekking op mail adres c******e@telfort.nl Vreemde is dat ik ook geen foutmelding krijg. Het feit dat de ontvanger naar de mail vraagt, maakt dan duidelijk dat de mail ergens blijft 'hangen’!

icon

Beste antwoord door Reob 24 december 2019, 23:26

Ach als alles bij Telfort zo snel gaat……….

Nieuw email programma geïnstalleerd, werkt feilloos

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Reob, welkom hier. 

Is er slechts een ontvanger die jouw mail niet ontvangt of meerdere? Het lijkt in ieder geval bij de ontvanger mis te gaan. Want wanneer deze is de verzonden items komt is deze wel verstuurd vanaf onze server. Deze is dus onderweg. Ik zou eens bij de ontvanger vragen of hij kan achterhalen waar het mis gaat. 

Reputatie 1

Het gaat om meerdere ontvangers, rond de tien personen. Veelal binnen grotere bedrijven (>50 personen). Bij al deze ontvangers navraag gedaan. Zijn overig ontvangers waar al heel lang mee gemailt wordt. Probleem is dan ook iets van de laatste 2 weken.

Reputatie 8
Badge +11

Zijn het mails die dus naar grote groepen gaan? En als je ze nu eens naar kleinere groepen stuurt? Gaat het dan wel goed. Echter denk ik wel dat ze verstuurd worden aangezien je geen bouncemail krijgt of wat dan ook. Ik ben dan ook benieuwd of de ontvangers iets kunnen zeggen. Komt de mail bij hen ook niet in de ongewenste mail/spam?

Reputatie 1

Ach als alles bij Telfort zo snel gaat……….

Nieuw email programma geïnstalleerd, werkt feilloos

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed nieuws. :) Fijn dat het nu goed werkt. 

Reageer