beantwoord

trage smtp server

Toon het eerste bericht

31 reacties

Rozemarijn, de smtp stond en staat bij mij standaard al op 587. Testen met andere poorten boden geen oplossing voor het probleem. Bij de 'helpdesk' is er wel een notitie van gemaakt maar ik had niet de indruk dat men erg veel moeite ging doen om achter de oorzaak te komen.
Reputatie 8
Rene P. schreef:

...Bij de 'helpdesk' is er wel een notitie van gemaakt maar ik had niet de indruk dat men erg veel moeite ging doen om achter de oorzaak te komen.

Lijkt me toch een noodzaak om essentiële onderdelen van een internetverbinding goed te laten functioneren!! (Wie gebruikt er géén e-mail ??)

Die lakse houding van een helpdesk (of de mensen waar je intern contact mee hebt gehad) is geen reclame voor Telfort.
Babylonia schreef:

Rene P. schreef:

...Bij de 'helpdesk' is er wel een notitie van gemaakt maar ik had niet de indruk dat men erg veel moeite ging doen om achter de oorzaak te komen.

Lijkt me toch een noodzaak om essentiële onderdelen van een internetverbinding goed te laten functioneren!! (Wie gebruikt er géén e-mail ??)

Die lakse houding van een helpdesk (of de mensen waar je intern contact mee hebt gehad) is geen reclame voor Telfort.

Vroeger werd je nog wel eens doorverbonden met mensen die er wél verstand van hadden, dat gebeurt helaas niet meer. Overigens moet ik benadrukken dat men altijd even vriendelijk is, je komt alleen geen slag verder 🙂
Maar... tot mijn grote verbazing werkt de smtp-server opeens weer op normale snelheid.
Geen idee of er echt iets aan de hand is geweest en men actie ondernomen heeft, of dat men de resetknop gevonden heeft. Maar het werkt weer!
Wellicht ook aardig voor Rozemarijn om te weten. In ieder geval bedankt voor de feedback!
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rene P, ik zie inderdaad de tickets terug van mijn collega's. Het is zeker niet dat ze niets doen met je probleem. Ik ben blij om te horen dat de server nu weer goed werkt. Geef je een seintje als je nog problemen ervaart? We helpen je graag 🙂
Rozemarijn - Telfort schreef:

Hi Rene P, ik zie inderdaad de tickets terug van mijn collega's. Het is zeker niet dat ze niets doen met je probleem. Ik ben blij om te horen dat de server nu weer goed werkt. Geef je een seintje als je nog problemen ervaart? We helpen je graag :)

Hoi Rozemarijn, er is geen terugkoppeling geweest (hoeft ook niet persé) dus ik heb geen idee of ze er iets aan gedaan hebben. Maar wellicht waren er toch meer klachten over binnengekomen.
In ieder geval bedankt voor je reacties en als er nog problemen zijn laat ik dat zeker even weten.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rene P, de technische dienst zorgt ervoor dat de SMTP server goed werkend blijft. Wanneer hier problemen ontstaan pakken zij dit op, en als er tickets worden aangemaakt over dit onderwerp zorgt dit ervoor dat hier druk achter komt te staan. Er is dus gelukkig wel iets gedaan met je meldingen 🙂 Dank je wel voor je reactie, en wanneer ik iets voor je kan doen hoor ik dat graag!

Reageer