beantwoord

Tiscali e-mailadres verhuizen

• 26 mei 2020
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds jaar en dag een Tiscali mailadres en aangezien ik alleen voor deze dienst € 4,00 per maand betaal, wil ik deze graag verhuizen naar een goedkopere of gratis mail provider. Kunt u mij vertellen wat de mogelijkheden zijn en de eventuele kosten hiervoor? Gr. Mike

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2020, 15:41

Hoi @Mikewise, welkom bij ons op het forum. Zoals de anderen al gezegd hebben van een @Tiscali e-mailadres niet bij een andere (mail)provider onder worden gebracht, dat kan alleen via ons. Net zoals KPN (en Planet en HetNet) adressen alleen bij KPN kunnen, Gmail alleen bij Google, Outlook en Hotmail alleen bij Mircosoft, etc. 

Als je ook een Telfort Thuis aansluiting hebt is het mogelijk om zo’n e-mail only pakket daarbij onder te brengen, zodat je niet apart voor het mailadres hoeft te betalen. Op het adres dat bij het e-mail only pakket sta zie ik geen Telfort Thuis pakket, of heb je dat mogelijk op een ander adres?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Mikewise , het lijkt me dat je het abo op het Tiscali-account gewoon op kunt zeggen bij de betreffende provider en binnen Telfort kun je een extra e-mail-account of -alias aanmaken met dezelfde naam als het Tiscali-account alleen met de toevoeging @telfort.nl er achter.

Succes.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare hoe het precies zit met de betaling van je tiscali mail, want eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat ik ooit heb moeten betalen van mijn tiscali.mail adres

Hallo @Mikewise , het lijkt me dat je het abo op het Tiscali-account gewoon op kunt zeggen bij de betreffende provider en binnen Telfort kun je een extra e-mail-account of -alias aanmaken met dezelfde naam als het Tiscali-account alleen met de toevoeging @telfort.nl er achter.

Succes.

Hoi Jan, dank voor je reactie. Ik wil mijn tiscali mail wel behouden, als naam dan.. wil alleen van deze (te dure) abbo af.. enig idee hoe? Gr. Mike

Reputatie 8
Badge +16

Je kunt het e-mailadres (met Tiscali domeinnaam) niet onderbrengen bij een andere provider.

Als betalende Telfort-klant zou het gratis moeten zijn. Maar dat ben jij niet?

Gezien het om een email only product lijkt te gaan klopt de vier euro wel, dit kan je dan gewoon via Telfort opzeggen.

@Mikewise hoe zie je dat naam behoud voor je?

Het volledige adres of enkel voor de @?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mikewise, welkom bij ons op het forum. Zoals de anderen al gezegd hebben van een @Tiscali e-mailadres niet bij een andere (mail)provider onder worden gebracht, dat kan alleen via ons. Net zoals KPN (en Planet en HetNet) adressen alleen bij KPN kunnen, Gmail alleen bij Google, Outlook en Hotmail alleen bij Mircosoft, etc. 

Als je ook een Telfort Thuis aansluiting hebt is het mogelijk om zo’n e-mail only pakket daarbij onder te brengen, zodat je niet apart voor het mailadres hoeft te betalen. Op het adres dat bij het e-mail only pakket sta zie ik geen Telfort Thuis pakket, of heb je dat mogelijk op een ander adres?

Reageer