beantwoord

Telfort webmail geen mail verzenden of ontvangen na migratie

• 25 mei 2020
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Ik heb al jaren telfort en daar ook mijn emailadres. Nu merkte ik dat ik geen mail meer kreeg op mijn tel of laptop. Dus daarom ingelogd op webmail en toen bleek dat de webmail nu is gemigreerd naar KPNwebmail. Alleen ontvang ik daar ook geen mail. ik heb testmail uit webmail verstuurd en die staat wel in sent items maar komt niet aan bij de ontvanger.

Heb het in verschillende browsers op 2 verschillende laptops geprobeerd

wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juni 2020, 16:18

Hoi @ejdb, je kan dus helemaal geen mails meer versturen en ontvangen. Dat is niet zo mooi. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes helaas. Je krijgt niet nog iets van een foutmelding? 

In ieder geval wil ik graag eens meekijken, maar ik mis nog een paar gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan heb, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @ejdb, je kan dus helemaal geen mails meer versturen en ontvangen. Dat is niet zo mooi. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes helaas. Je krijgt niet nog iets van een foutmelding? 

In ieder geval wil ik graag eens meekijken, maar ik mis nog een paar gegevens van je. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan heb, dan kijk ik mee. 

Reageer