beantwoord

telfort via ander provider


MGrandiek
Mijn provider is Onsbrabantnet, maar ik gebruik al jaren mijn telfort-mailadres. Nu moest ik Outlook opnieuw installeren en lukt het mij niet meer om mijn mailadres te installeren. Uitgaande mail lukt wel, maar inkomende niet. Wie weet welke instellingen ik moet gebruiken?
icon

Beste antwoord door MGrandiek 24 april 2017, 17:14

Geen idee waarom nu wel, maar het is gelukt! Ik kan eindelijk weer mijn Outlook gebruiken (vind de webmail van telfort eerlijk gezegd niet zo fijn ...). Dank voor het meedenken!

Bekijk reactie

4 reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Hoe in te stellen staat in onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-emailinstellingen-smtp-imap-pop.htm
MGrandiek
jimny schreef:

Hoe in te stellen staat in onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-emailinstellingen-smtp-imap-pop.htm



Dank je wel jimny maar dat had ik al geprobeerd ...
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi MGrandiek, welkom! Je mag inderdaad 'gewoon' onze POP-server gebruiken, zoals in de link staat die jimny al deelde. Kun je aangeven wat de exacte foutmelding is die je krijgt? Met wat meer informatie kan ik je vermoedelijk beter helpen.
MGrandiek
Geen idee waarom nu wel, maar het is gelukt! Ik kan eindelijk weer mijn Outlook gebruiken (vind de webmail van telfort eerlijk gezegd niet zo fijn ...). Dank voor het meedenken!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)