Ondertussen kan ik geen emails meer ontvangen of verzenden omdat 'deze server geen enkele verificatiemethode ondersteunt die door deze client wordt ondersteund'. En krijg ik de boodschap contact op te nemen met de servicebeheerder of internet provider.
Ik ben inmiddels redelijk gefrustreerd en voel alsof ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wie kan helpen?
Beste antwoord door Wieger DB
Fijn dat je weer kan mailen. Naar de oorzaak en de definitieve oplossing zijn we nog aan het kijken. Ik zal je de technische details besparen, maar het is een erg lastig vraagstuk. Dit is een tijdelijke oplossing na advies van een paar andere klanten op het forum. Voor alle achtergrond, verwijs ik je naar het topic waar je je al in gemeld hebt. Daar zullen wij centraal de informatie delen.
Met SSL en poort 587 kan je vanuit ieder netwerk e-mailen of het nu van Telfort, Ziggo, T-Mobile of een andere aanbieder is.
Bekijk reactie
Met SSL en poort 587 kan je vanuit ieder netwerk e-mailen of het nu van Telfort, Ziggo, T-Mobile of een andere aanbieder is.