beantwoord

Telfort mailbox vol - niet leeg te maken via Webmail

• 24 mei 2018
  • 3 reacties
  • 617 keer bekeken

Sinds een kleine week krijg ik, na het omzetten van mijn telfort account naar een nieuwe laptop, geen mails meer binnen op dat telfort account. De melding is: Failed; 5.2.2 (mailbox full).

De helpdesk adviseert mij mails te deleten via de webmail functionaliteit, en zo plaats te maken.
Nou kan ik wel inloggen op webmail, maar ik krijg geen emails meer in beeld te zien (vrijwel leeg scherm, ook in andere browsers of computers). Ik kan wel nog naar de Instellingen toe, en kan daar wel zien dat de mailbox 100% (1Gb) vol is.

Ik wacht nu al dagen op een zinnig antwoord van de klantenservice, maar zij hebben me alleen gevraagd om screenshots van mijn problemen naar een andere afdeling (klantenservice1@telfort.nl) te mailen (wat ik ook heb gedaan). Deze afdeling treedt blijkbaar alleen per email en niet telefonisch met klanten in contact, en zou binnen 48 uur reageren. Ben nu bijna 3 dagen en 3 telefoontjes (met de algemene klantenservice) verder, en ik hoor en zie niks.

Ik vraag me hardop af of het niet stilaan tijd worden de consumentenprogramma's (Kassa of Radar) in te gaan schakelen?

Wie verlost mij uit mijn lijden?
Telfort...
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 28 mei 2018, 16:46

Hi debruinl,

Wat een vervelend probleem zeg 😞 Ik denk graag met je mee! Welk e-mailprogramma gebruik je op je nieuwe laptop?

Je zou je instellingen kunnen wijzigen naar POP3, in dat geval wordt alle mail opgeslagen op je PC/laptop en staat dit niet meer op je webmail. Uiteraard is dit een laatste oplossing, liever kijk ik naar een minder definitieve oplossing.

Graag zou ik een screenshot van je ontvangen. Zou je deze willen posten in dit topic? Ik ga dan voor je kijken wat de oplossing hiervoor is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi debruinl,

Wat een vervelend probleem zeg 😞 Ik denk graag met je mee! Welk e-mailprogramma gebruik je op je nieuwe laptop?

Je zou je instellingen kunnen wijzigen naar POP3, in dat geval wordt alle mail opgeslagen op je PC/laptop en staat dit niet meer op je webmail. Uiteraard is dit een laatste oplossing, liever kijk ik naar een minder definitieve oplossing.

Graag zou ik een screenshot van je ontvangen. Zou je deze willen posten in dit topic? Ik ga dan voor je kijken wat de oplossing hiervoor is.
Reputatie 3
Badge +1
Alle andere mappen zoals de Prullenbak en Verzonden items zijn ook helemaal leeg?
Reputatie 3
Badge +4
Hi debruinl,

Ik zag dit topic langskomen en vroeg me af hoe het nu gaat met het ontvangen van e-mail? Ik hoor het graag als je nog hulp nodig hebt! In de tussentijd markeer ik het antwoord dat ik eerder gaf zodat andere bezoekers hun antwoord eerder kunnen vinden, mochten ze dezelfde problemen ervaren.

Reageer