beantwoord

Telfort mail in spambox G-mail

JRe
  • JRe
  • Starter
  • 10 reacties
Kan Telfort regelen dat zijn facturen niet meer in de spambox van Gmail komen?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah - Telfort 19 mei 2017, 20:30

Hi JRe, ik kan me voorstellen dat je liever de mail van Telfort in je Postvak In ontvangt. Op deze pagina van Google kan je vinden hoe je een spammarkering ongedaan maakt, onder het kopje 'De spammarkering van een e-mail ongedaan maken'.

@Enterprise,

Thanks voor de aanvulling!

Bekijk reactie

5 reacties

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Telfort stuurt geen fakturen via email, alleen een aankondiging dat er een faktuur klaarstaat in Mijn Telfort...
Wellicht heb je een zakelijk abonnement waarbij dat wel gebruikelijk is, dat weet ik niet.
JRe
Inderdaad, ze sturen een aankondiging.
Maar toch zou ik graag zien dat mail van Telfort in de In-box komt.
Ze sturen ook andere belangrijke informatie over de mail, en het zou heel vervelend zijn als die wordt gemist.
Deborah - Telfort
Reputatie 1
Badge +1
Hi JRe, ik kan me voorstellen dat je liever de mail van Telfort in je Postvak In ontvangt. Op deze pagina van Google kan je vinden hoe je een spammarkering ongedaan maakt, onder het kopje 'De spammarkering van een e-mail ongedaan maken'.

@Enterprise,

Thanks voor de aanvulling!
JRe
Deborah,

deze methode kende ik al.
Ik zie lievet datTelfort zijn zaken goed regelt, zodat mogelijk belangrijke stukken op de juiste plaats terecht komen.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
JRe schreef:

Ik zie lievet datTelfort zijn zaken goed regelt, zodat mogelijk belangrijke stukken op de juiste plaats terecht komen.

Je laat die mail toch binnen komen op een GMail-adres..l
Waarom is Telfort verantwoordelijk voor een spamfilter van GMail..?
Je kan ook het adres wijzigen zodat deze mail in een Telfort mailbox terechtkomt of de mail laten doorsturen naar een Telfort emailbox.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)